Shadow Wolf Mysteries 5 : Tracks of Terror Collector's Edition


Join the hunt in a brand new supernatural adventure in the latest Shadow Wolf Mysteries! For centuries, the De Lupe family has protected the city of Gévaudan using the strength granted by their werewolf curse. Now it is time for the next generation to take over. Will young Pierre choose to shoulder his father’s burden or will he take a chance with a new cure to free his family from their curse forever? The ghostly wolves have the city surrounded. Who will protect the town? 918.42 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 936 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA STANDART EDITION

indirmek için tıklayınız-click to download

 
OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Shadow Wolf Mysteries Curse of the Full Moon 
Shadow Wolf Mysteries 2 Bane of the Family Collector's Edition
Shadow Wolf Mysteries 3 Cursed Wedding Collector's Edition
Shadow Wolf Mysteries 4 : Under the Crimson Moon Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

3 Ağustos 2015 11:17

tıkır tıkır ilerleyen güzel bir oyun nesne toplaması az geldi o kadarcık teşekkürler sis

3 Ağustos 2015 11:17

tıkır tıkır ilerleyen güzel bir oyun nesne toplaması az geldi o kadarcık teşekkürler sis

19 Kasım 2015 12:59

iyi günler filefactory den başka linklerden indiremiyorum diğerlerini tümünü denedim ama malesef indikten sonra dosyalar eksik diyor bu oyunun diğer serilerini indirdim filefactory dden ama bu link ya bozuk yada hasarlı rica etsem yardımcı olabirmisiniz

20 Kasım 2015 14:22

dünde yazmıştım ama sizden yanıt alamadım ben diğer linklerden indiremiyorum filefactory hariç link bozukmu düzeltme imkanınız varmı yardımcı olsanı lütfen çok memnun olucam

22 Kasım 2015 01:31

Ugur pc sorunum oldugundan ilgilenemedim,sorunu coxmek icin bu saatte pc formatliyorum.en kisa zamanda bakacahim

24 Kasım 2015 19:42

filefactory telif hakkı yüzünden bir dosyayı silerse aynı dosyayı tekrar yükleyemiyoruz,kusura bakmayın,çalışan linkler düzenlenmiştir

25 Kasım 2015 17:04

teşekkurler yanıt verdiğiniz için yeni gördüm yanıtınızı sağolun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template