Delicious : Emilys Home Sweet Home


Discover Delicious - Emily's Home Sweet Home Deluxe and help the O'Malleys fix up their dream house! After a warm welcome, some neighbors reveal a different nature. A turbulent time follows in which Emily and Patrick must go above and beyond to stop their house being condemned. A house is but a house, but can you help them make it home? Enjoy Delicious - Emily's Home Sweet Home Deluxe now! 523 MB
Features:
-Help your favorite family repair and fix up their dream house before it's too late
-Complete 60 exciting time management levels and 25 extra challenging levels in 5 amazing restaurants
-Prepare lots of new customizable menus, enjoy extra daily challenges, and decorate by unlocking every achievement
-Catch up with all your favorite characters like Francois, Angela and many more
 Game System Requirements:
• OS: Windows Vista/Windows 7/Windows 8
• CPU: 1.0GHz
• RAM: 512MB
• DirectX: 9.0
• Hard Drive: 296MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR/ VEYA BIGFISH EDITION

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

DELICIOUS EMILY SERİSİ
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

20 Haziran 2015 10:15

Aman da emilim gelmiş :D eline sağlık siscum :)

21 Haziran 2015 16:56

emiliyi görünce pek bi sevindim hemen yükledim oynadım ilk bölümü bitirdim sonra kapattım bugün devam ediyim dedim ama olmadı :( baştan başladı profil oluşturuyorum ama kaydetmiyor sizde de var mı böyle bir sorun? oyun için teşekkürler sis

23 Haziran 2015 14:32

Özlem bende bi sorun olmadı, ara ara oynayıp duruyorum emiliyi.

23 Haziran 2015 18:52

aa hadi ya benden kaynaklı öyleyse :(( ne yapmam gerek acaba çok da heveslenmiştim :(
teşekkürler meraklı

29 Haziran 2015 02:16

özlem,
işletim sistemin nedir yazmamışsın.ben sana sırayla yapılabilecekleri yazayım.
*oyunun sistem gerekirliğini pc karşılıyor mu ona bak,oyun postunda var sistem gerekirliği
*vista ve üzeri windows işletim sistemleri için:
a-yönetici olarak oyunu çalıştır
b-uyumluluk sorunu giderme seçeneğine tıklayarak oyunu çalıştır
c-arka planda çalışan diğer tüm programları kapatarak dene
d-tüm sürücülerinin,direct x in,C+++nın,java,active flash vs vs güncel olduğundan emin ol.
*antivirüs programını devreden çıkarıp oyunu save etmeyi dene.

29 Haziran 2015 08:55

sis win 8 tüm sistem gerekliliğine baktım diğer bütün oyunları sorunsuz oynuyorum dediklerinin hepsini yaptım denedim bir tek bu oyunda sıkıntı yaşıyorum ben de anlayamadım

1 Temmuz 2015 00:47

özlem,
o zaman pc yi görmeden sorunu çözemem.
istersen dün eklediğim bigfish versiyonunu indirip onu dene. tabii önce oyunu cache dosyalarıyla birlikte kaldırmayı unutma.

2 Temmuz 2015 19:57

teşekkürler sis
geçici bir çözümle (oyun bitinceye kadar pcyi kapatmamak. 2 gün sürdü) oynadım
ama dediklerini denerim bu oyunu çok seviyorum tekrar oynarım

2 Temmuz 2015 20:54

sonunda olduuu yuppiiii çooooook teşekkür ederim sis

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template