Animism: The Book of Emissaries


Unlock the mysteries shrouding the creatures of Oxbridge University! Investigate with the lovely Khakisa Darkwater and her love-struck companion, the somewhat dashing and somewhat dorky Declan Grey as they match wits with the otherworldly denizens of this strange place. Collect clues, trinkets, totems and puzzle pieces. Unlock gateways that lead into increasingly arcane layers of gameplay. Discover the secrets of the University and delve into a rich history. Remember, things are not always what they seem...622.17 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 630 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 41 yorum

25 Nisan 2015 01:11

bu oyunda hint "Current Objective" denen kutucukda,bilinen anlamda hint yok,
oyun ZOR,
buggy değil haberiniz olsun,test edildi sadece zor
WALKTHROUGH YOK,
hiddenla karışık point click gibi bir oyun,
zor oyun arayanlar öncelik verebilir buna,salıdan sonra bir aksilik olmazsa vaktim olacak ve ben de oynayacağım,ona göre bitirmeyin ha :)

25 Nisan 2015 16:33

Ahan seni bekleyip beraber oyuna başlayalım o zaman sis, valla çok keyifli oluyor öyle :) Eline emeğine sağlık arkadaşım..

25 Nisan 2015 20:12

valla sis sende katılacaksan o zaman bende meraklının dediği gibi beklerim seni hep birlikte kafa göz gireriz oyuna :-D
gamemasterim huuuu senide salı listesine yazıyoz bak haberin ola alooo sensiz asla tadı olmaz böyle zor oyunların :)

25 Nisan 2015 22:48

Oyunu indirdim ama henüz kurmadım,patlonum öyle diyosa öyledir.özledik valla grupça şey etmeyi :))

26 Nisan 2015 00:46

Bende varum da .Bende varum :).Ha bu şiveden sıkıldım lazca deneyrum :)..Sali günü hep beraber oynaruk.tiyo yaparuk..Yaşasin sali..:)

26 Nisan 2015 13:45

Oyuna size çaktırmadan biraz baktım,izlenimlerim şöyle;
-diğer oyunlara elbette hiç benzemiyor-çok fazla bik bik var-sisin dediği gibi Current Objective denen yerde yazıyor ne yapmamız gerektiği ama burda ing. bilmek gerekiyor-yön oklarını bulmakta zorlanıyorum-puzzler basit gibi duruyor ama tahtaya kızın parçalarını yaparken epey oyalandım ( skip yapmayın haa)-2 tane uyduruktan vida bulacam diye göbeğim çatladı-Sonuç olarak,çok kötü bir grafikli ama pıt pıt gitmeyen,harita olmadığı için zorlayan,ama benim takılmayacağım bir oyun.Size iyi oyunlar canlarım :)

27 Nisan 2015 12:35

ya oyuna bakayım diye rar dosyasından çıkardım sorunsuz açıldı ama daha ana ekran gelmesiyle komple sayfa siyahlara büründü anlamadım neden??? eğer bu oyun gurubuna katılamazsam çok üzülürüm ya :( bu sorunu başka yaşayan oldu mu acaba ? varsa lütfen bana da çözümü söyleyin aredeşler

27 Nisan 2015 13:29

ŞEBNEM ben ilk linkten yükledim ilk iki link exe bir de onlardan birinden yüklemeyi dene

27 Nisan 2015 13:41

ben başlamıştım ama ara verdim. yarını bekliyorum. inşallah aksilik olmaz da online katılabilirim.

27 Nisan 2015 17:45

evet aysberg bende aynen dediğin şekilde çözdüm sorunu ilk oyunu rara lı olan linkten indirmiştim onu sildim 1. linkten indirdim sorunsuz çalışıyor :)

27 Nisan 2015 20:37

gamemasterimde belirtmiş zaten acaip çok konuşma var, oyun alıştığımız o bildik hog lardan değil eğer ingilizce bilgnz varsa sanırım sorunsuz oynarsınız bende biraz başına baktım sadece çünkü sisle beraber oynayacağım, genel anlamda kolay ilerleniyor tek sıkıntı takıldığınız anda gerçekten takılmış oluyorsunuz çünkü size ahanda buraya gideceksin diyen bir hint yok guideyi hiç bilmiyor oyun bu bile oyunun keyifli olması için yeterli zaten :)

28 Nisan 2015 14:51

Eveeet. oyuna devam

28 Nisan 2015 17:09

Durun ben daha başlamadım, geldim :)

28 Nisan 2015 18:19

Meraklı hadi bekliyos
ben biraz ilerledim

28 Nisan 2015 18:28

millet chapter 4,ormanda ahşap kulube önü.
3 adet odun bir kazan ve ç.akmak bulup ocağı yaktım,burada bir şey eritebilirim diyor.
gramofonu dinleyip sonra ormanda dolaşıp 2 adet renkli tüy bulup kulubede pencere önüne koydum.
elimde bir şey sapı ve metal tongs kaldı.
haa bir de anahtar bulup kilitli kutuyu açtım.
dolabın emblemini bulmam lazım.
ormanda bir yerde yeri yaprakları süpürmem lazım sanırım emblem orada ama elimde süpürecek şey yok.
bir de büyüteç çıkan yerlerin fotosunu çekmeliymişiz.

28 Nisan 2015 18:33

tüyler üç adet olunca sopayla birleşiyor ve onunla süpürüyoruz

28 Nisan 2015 18:36

bütün kuşlara defalarca tıklayarak alabildim. bazı yerleri tesadüf geçtim oraya buraya tıklayarak. çat pat ingilizceyle :D

28 Nisan 2015 18:43

he buldum.kulubeden geri,orman,sağ yapınca sağ ağaçta 3cü tüy

28 Nisan 2015 18:50

baştan başladlım. şimdi de sopayla tüyleri birleştiremedim. evin solundaki ağaçtan amblem denen şey aldım onu kazana attım bakalım nolcak.

28 Nisan 2015 18:58

emblem kulube kapısı sağındaki ağaçta.kazanda eritip sonra nehire sokup soğutuyoruz.
dolaptan foto makinesi.
sonra ormanda 8 resim çekmemiz lazım ama 7 tane çekebildim.8ci cıks.

28 Nisan 2015 18:59

yukarıdaki tüyler ve sopa ile ilgili olan yorumumu düzeltiyorum. amblemi suya attıktan sonra o suya sopayı daldırıyoruz sanırım yapıştırıcı özelliği oluyor ondan sonra tüylerle birleşiyor.

28 Nisan 2015 18:59

sopayla tüyleri birleştirmek için önce sopayı kazana tıklıyoruz.

28 Nisan 2015 18:59

belki süpürülen yerdir sonuncusu

28 Nisan 2015 19:05

mola.. ara vermem gerekiyor. görüşürüz.

28 Nisan 2015 19:33

5 tane değerli taş isteniyor galiba 2si nehirden diğer 3ü katakombdan alındı.kazana attım eridiler ama kazandan onu alacak maşa vs bir şey yok.elimdeki kalıbı pencere önüne koydum.elimde de mavi beacon stone ve crowbar kaldı.

28 Nisan 2015 19:33

görüşürüz aysberg

28 Nisan 2015 21:52

değerli taşlar kapıların yanındaki küçük yuvalara takılıyor yeni kapılar açılıyor. ben 4 buldum beşinciyi aramaktayım. devam

28 Nisan 2015 21:54

ya hangi arada ormanlara falan girdiniz beya ben daha yangını söndürüp profu kurtarma aşamasındayım gene mi geç kaldım ya :(

28 Nisan 2015 22:07

şükür bende ormana geldim artık sizin adımları takip ederek hızlıca oynayacağım

28 Nisan 2015 22:08

geç kaldın sayılmazsın. hemen bitecek oyunlardan değil. durup dinlenip arada başka işlere bakıp yine devam ediyoruz. katakomb orta kapıyı açtım. su taşıyorum. yine ara veriyorum. arada bakarım hep oyuna hem yorumlara.

28 Nisan 2015 22:39

ya bu değerli taşları nereye saklamışlar ya valla kafayı yedim aramaktan 1 tane catacombda taktım kapıya bir sandık açtım oradan da değerli taş aldım 2 tane nehirde çamurla oynayıp aldım geriye 2 tane daha lazım ama bulamıyorum ya :(

28 Nisan 2015 22:48

sağ kapının açık olduğunu hadi ben görmüyorum,siz niye söylemiyosunuz :))
tüm altınlar toplandı eritildi,nehirde soğutuldu,gear yapıluıp orta kapı açıldı.
kalanı yarına.

28 Nisan 2015 22:49

şebnem crowbar ile her sandığı açıcan,o kap ile çamur alıp nehirde yıkıycan değerli taşlar için.

ha bi de sağ kapı açık :P

28 Nisan 2015 23:00

sis sağ catacomba girdiğinde çamuru alırken bulduğun kırmızı gem stonu takacağın sağ kaı var dikkatlı bakınca görüyorsun (önünde kare kasa ve fıcı var iyice kapatmış girişini) o kırmızı gemstonu oraya takıp içeriden sayfa ve kepçe alıyoruz o kepçeylede kalıba kazandan erittiğimiz altını döküp soğutup catacombun orta kapısını açacağız - yani inşallah şimdi açmaya gideceğim :-D

28 Nisan 2015 23:03

evet kepçeden aldığınız eriyiği molda döküp o molduda nehire götürüp orada soğutup ancak ondan sonra orta kapıyı açabiliyorsunuz bu arada bende şimdi içi su dolu bir miningpan ve 2 adet becon ston dediği mavi taştan var bakalım orta kapıdan girince nolcak artık

28 Nisan 2015 23:07

orta kapıdan girince önünüze bir tas çanak gelecek o inv duran suyu çanağa döküp elinizde olan 2 becon stonuda çanağa koyup yön oklarını aklınızda tutun o okların verdiği direktifle labirenti geçmek gerekiyor bakalım aklımda kalanla labirentte tur atıp duruyorum :-D

28 Nisan 2015 23:09

labirent için sağ,direk,sol,sol, direk,sağ ve en son yine direk olacak

28 Nisan 2015 23:43

valla altarı geçip çanlı bir odaya geldim kuş havuzunu zuyla doldur diyor ama suyu nereden alacağım bilmiyorum su dolu kovam vardı onu bir yerde kapı açılsın diye kullandım şimdi geri gidip o kovayı alabiliyormuyum diye şansımı deniyeceğim :-D

28 Nisan 2015 23:52

ya kuş havuzundan sonra basit 2 hamle daha yaptım - kuşların şarkısını çanla çaldım, sağ tarafa geçip suyun üstünden kristal topladım o kristalleri havanda toz haline getirip yine aynı suyun üzerine attım ve sonra bir ton konuşma ardından kız kendini suya attı oyun bitti !??

29 Nisan 2015 12:04

bu da bitti. değişik ve güzel oyundu. teşekkürler sis. ellerine sağlık.

1 Mayıs 2015 10:36

Ben bişi anlamadım kısaymış bitti :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template