The Big Secret of a Small Town


The small town is a very important town indeed. Here, a unique industrial complex is located. Rumor has it that it does not require energy for production, because that is exactly what it produces! How is this possible? It looks like an unknown villain is ready to answer this question. He kidnaps the head of the city administration during his performance, leaving the sinister scarecrow on the stage instead! What will our search for the Mayor reveal? The secret of the small town is much more than you could possibly imagine!333.52 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 328 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

2 Mart 2015 17:12

Vuhuu sonunda zorlayıcı bi oyun gelmişş yaşasın :D pıt pıt oynananlardan baymıştım yeminle...Denişik bi oyun oynayın valla, benden sölemesi...

4 Mart 2015 14:11

kesinlile pek bi hoş ama daha çok detayına girmedim umarım ilerleyen aşamalarda kendini bozmaz :-D

4 Mart 2015 15:59

Yav şu oyunun sonundaki vilain midir ne karın ağrısıdır amcayı yakalayabilen var mı?? Allah rızası için bana da deyiversin nasıl yakaladığını :(

4 Mart 2015 21:05

Enterestiring bi oyun..Diğer hog'lara benzemiyor.Kendini sürekli tekrar etse de müzik güzel.objeler parlayıp ben buradayım demiyor.Cursor'ın ucunu ekranda usulce gezdirip minik cisimleri toplamamız gerekiyor.Sevdim. 10 üzerinden 8 veriyorum.. :)

5 Mart 2015 18:16

Türker; öncelikle şunu söyleyim oyunları oynarken eğer objelerin hem ana ekranda hem de hos'larda parlamasını istemiyorsan oyunun "custom"seçeneğinden o kısımların tiklerini kaldırabilirsin.Ben genelde oyunu o modda oynayıp çoğu seçeneği kaldırıyorum...Oyuna gelince;bizim çook eskiden oynadığımız room escape grafiğinde bir oyun.Evet guidesi zartı zurtu yok bu yüzden insanı bayağı oyalıyor,henüz tam start vermedim ve sanırım arada bi walk yazmak gerekecek....

6 Mart 2015 00:23

bu oyuna izlenecek yolu yazmak oynamaktan daha zor. Neyi nasıl yaptığımız nasıl anlatılır bilmem. Oyun zor ama kafa yoracak türden bir zorluk değil bence. ben de biryerde takıldım kaldım. hint yapılacak şeyi göstermiyor sadece ne yapılacağını anlatıyor. Çat pat ingilizceyle ne anlarsak artık...

11 Mart 2015 16:15

ya şu vilanmidir nedir onu satranç tahtası gibi bir zeminde ışınla kare-kare kovalayıp kim yakaladıysa walk yazsın ya yaaaa :( sinir oldum valla skip falanda yok öyle kaç gundur durupdurur bu oyun

12 Mart 2015 09:08

arkadşler bende renkli şişelerde kaldım sıralaması var sanırım yardım lutfen

13 Mart 2015 10:33

sn. cavide bende orada pek bir takılmıştım ama aklımda kalanı da pek hatırlamıyorum fakat ben şu mantıkla çözdüm olayı hayvanları renklerine göre sıralamıştım (her şişe bir hayvanı temsil ediyor,şişelerin üstüne gelince hayvanın ismini veriyor zaten) 1-2 kere şişe dolur boşalt yapınca bulursun :)

15 Mart 2015 07:37

tşklr şebnem denicem bırakmıştım:)

15 Mart 2015 11:43

şebnemcim adamı yakalayabildinmi benyakalayamadım :)

15 Mart 2015 19:36

yok maalesef yakalayamadım bende ve sanırım bir çok arkadaş o adam nasıl yakalanır diye merakta :) anladığım kadarıyla adamı yakalama oyunun son sahnesiydi ve ben de orada kaldım :(

16 Mart 2015 10:00

Ben dayanamadım sildim o oyunu, sinir bastı yav :(

16 Mart 2015 17:08

hala bi umut bekletiorum )

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template