Mystery Castle The Mirrors Secret Platinum Edition


Groth, the Soul Reaver, has kidnapped your daughter. You have to apply all your skills to emerge victorious in this battle. Will you be able to navigate through the ingenious traps of the so-called Mysterious Castle, overcome Groth's wicked magic, release the captive souls and emerge victorious over the forces of evil? Find the answer in Mystery Castle: The Mirror's Secret.494.00 MB

System Requirements

  • Operating System: Windows XP or better.
  • Processor: Pentium 4 or better.
  • Processor Speed: 1GHz or better.
  • System RAM: 1024 MB or more.
  • Video RAM: 32 MB or more.
  • Video Driver:DirectX 9 or better.
  • Hard Drive: 620 MB free hard drive space or more.
  • Resolution: 1024x768 or higher.
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

9 Şubat 2015 13:47

biraz vasat oyunsuz zamanlarda iyi gidecek gibi duruyor ama son söz oyunu detaylı inceledikten sonra :)
teşekkürler sis

10 Şubat 2015 14:31

Nihayet son zamanlarda gelen oyunların en değişiği.....Guidesi yok,tropyleri bol,grafiği değişik.alışageldiklerimin dışında olduğundan zevkle oynuyorum, ben- bizzat-şahsen-kendim-myself o derece !

10 Şubat 2015 14:45

valla bende dün o sinirle maalesef başka bir oyunu bu oyun diye açıp söyle bir bakmışım very very sorry arkadaşlar :(
1. sırada ki yorumumu kaale almayın şimdi oyuna gelince ilk 10 dak sevdim konuya balıklama dalıyorlar akşama daha derinden ilgileneceğim faket gamemasterime sonuna kadar katılıyorum

10 Şubat 2015 17:38

Yav ben bunun standart editionunu oynadımdı ve idare eder dedimdi, bunun ne farkı var acep akidişler??

10 Şubat 2015 23:14

meraklıcığım şimdi oyunun adıyla taratınca neden bahsettiğini hatırladım bende

sebnem
14 Ekim 2014 11:41

ben pek sevemedim ama oyunsuzlukta idare eder derim :)
teşekkürler sis

diye yorum yapmışım SE sine ve oyunu başından sildim çok oynamadım ama bu bana keyifli geldi yani severek oynuyorum :)

11 Şubat 2015 13:27

Ben bu oyunun eski versiyonunu oynamamışım galiba,sitede de bulamadım zaten...bu oyun değişik ve garip bir oyun :) şöyle ki;Guidesi olmadığından puzzlerda bazen yardım alırdım alamıyorum ;)Map olayı zaten yok-ki gerek de yok çünki oyunda geriye gitme al-ver işleri yok.her çeptır tek ekranda oynanıyor ve bitiyor.Puzzler biri hariç bana çok zevkli geldi,o biri dediğim de şu kitap çevirme işiydi çok uğraştım yapamayıp skipledim.başım döndü valla çözecem diye ( sırasını biri bana yazsada sonra tekrar oynasam :)Collected ve morph. leri tesadüfen bulduğumuda söyleyip bitireyim yorumumu... Bunca zamandır ilk kez bir oyuna bu kadar uzun yorum yazdım ( oyunda oyun olsa ) artık anlayın son zamanlardaki oyunların dandikliğini :))

12 Şubat 2015 12:56

sevgili gamemasterim bahsi gecen standart olan oyun bu linkte olan :
http://hiddenobject.blogspot.com.tr/2014/10/mystery-castle-mirrors-secret.html
sen oynamadın çünkü bizim yorumlarımız oyun hakkında çok cezbedici olmamıştı :-D

20 Mart 2015 08:37

bi bölümde takıldım bug var sanırım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template