Magic Gate: Faces of Darkness


The main character, together with his fiancée, takes up residence in their new home. While unpacking their belongings, his fiancée stumbles upon a magical mirror that takes her to another world. Without hesitation, the hero goes after his fiancé and enters the magical world of Elyrium where he sees his fiancée being kidnapped by dark ghostly spirits.506.27 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1128 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

24 Şubat 2015 22:09

yeni bişi bu genel bilindik hog lara benziyor ama bakalım oyunu detaylı inceleyince anlarız teşekkürler sis

25 Şubat 2015 15:40

oyuna ilk 15 dak baktım öyle çok sevmedim özellikle gamemasterime duyrulur ki ilaç niyetine bile olsa bir archw koymamışlar inv kilidi var map görmedim, hint uzun sürede şarj oluyor, guide yok ama sanırım guide ye gerekte yok oyun bizim gibi hog canavarları için biraz basit gibi sildim diğer oyuna devam edeceğim ama dursun bi köşede malum oyunsuz zamanlarda oyalanmak adına oynaeybil oyunllardan

25 Şubat 2015 17:36

Şebnemcim çook teşekkürlerr..yorumundan hemen anladım ben bu oyunun ne menem bişii olduğunu..indirmiyom len seni :))

4 Mart 2015 23:05

Torbalarınızı hazırlayın..Yeni oyun gelmiş.10 üzerinden 4 veriyorum.başka da bişey demiyorum..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template