Taken Souls : Blood Ritual Collector’s Edition


Thousands of years ago, people used magic along with technology daily, however when tensions arose between technicians and magicians, it was decided that the world would be slip in two, one for each side. This agreement would last for 10,000 years, after which, the two sides would merge again. During the parade of planets however, mankind may need to join forces sooner than expected...1.53 GB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.58 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

29 Ocak 2015 22:15

bu güzele benziyor ama maalesef sırasını beklemek zorunda önce diğer yüklenenleri oynayacağım sevgili patronumuz sağolsun bizi gene oyun manyağı yapmış bir dolu yeni oyunumuz var :-D

30 Ocak 2015 11:07

oyunu beğendim değişik geldi ama bir yerde takıldım ya ben beceremedim ya da oyunda hata var bitiren yazabilir mi acaba

30 Ocak 2015 19:02

off çok sıkıcııııı (patron son zamanlarda hiç güzel oyun yapmıyorsun noldu sana yaa )

31 Ocak 2015 17:05

Özlem ben de takıldım, aynı yer mi bilmem ama bi polis istasyonunu bi ada gibi yerdeki mekanik örümcek yapılan yeri gösteriyor hint ama orada da bişey olmuyor, öff sinir olurum ben böyle takılıp kalınca :(

31 Ocak 2015 19:45

evet meraklı aynı yerde takıldım ben de hint tuşuna basınca harita açılıyor ikisinde de ama gidilen yerde hiçbir şey yapılamıyor

1 Şubat 2015 21:00

galiba oyun bugy :(

3 Şubat 2015 11:21

oyunun akışı ile ilgili gelime var mı??

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template