Midnight Mysteries 6 : Ghostwriting Collector's Edition


You're no stranger to paranormal visitors showing up at Midnight, but when a suspicious character drops a threat in your mailbox, you're drawn into the timeless struggle of good versus evil. The fictional characters of classical literature are coming to life, and not all of them are happy with the way their stories ended! Use books to travel through space and time, as you join Charles Dickens and Washington Irving on an exciting adventure through their most famous books. Can you unmask the villain in time, or will the world's most beloved classical literature be rewritten? 0.98 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1029 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
 OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download


ÖNEMLİ-IMPORTANT:
fixed exe for windows xp and 32 bit system users;copy it to the game folder and run the game..
Win XP ve 32 bit sistem için düzeltilmiş exe,indirip oyun klasörü içine kopyalayın,oyunu çalıştırın.



İndirmek için tıklayınız-Click to download


OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Midnight Mysteries The Edgar Allan Poe Conspiracy 
Midnight Mysteries 2 - Salem Witch Trials
Midnight Mysteries 3 Devil on the Mississippi Collector's Edition
Midnight Mysteries: Haunted Houdini Collectors Edition
Midnight Mysteries 5 : Witches of Abraham Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

3 Ocak 2015 22:08

ay en sevdiklerimden de gelmiş ben bunuda yarın indirip bi başlıycam artıkın bu gün şimdi diğeri iniyor bakalım teşekkürler sis yeni yıl başlangıcı olarak iyi oldu bu seriden gelmesi :)

4 Ocak 2015 15:12

bir ricam olacak, mümkünse uploaded linki ekleyebilirmisiniz ? oyunlar için teşekkürler :)

5 Ocak 2015 18:49

moonrose link eklendi

6 Ocak 2015 09:09

Bildik midnaytlarımızdan :) 4 yapraklı yoncaları toplamayı unutmayınız :P Güzel güzel oynuyoruz efem, sağolasın patronum :)

6 Ocak 2015 15:41

çok teşekkür ederim sis , Revived Legends Titans Revenge Collectors oynuyorum mesajını yeni gördüm. iki oyunda çok güzel tavsiye ederim.

11 Şubat 2015 02:33

benim pcm kaldırmıyor galiba.
mause ağır ilerliyor. artı oyundan çıktığımda kaydetmeden çıkıyor baştan başlıyorum :(

11 Şubat 2015 15:00

ben bu oyunu bu gün oynamak için açtığımda bana :
"to run this application, you first must install one of the following versions of the NET framework. v4.0.30319"
işletim sistemim XP benim laptop maalesef win 7 de sorun çıkardığından halen XP kullanıyorum şimdi sorum acaba bu framework 4 ü indirdiğimde pc sorun yaşarmı yoksa sorunsuz çalışır mı???
konuyu netleştirmeden bu framework 4 ü indirmek istemiyorum

11 Şubat 2015 18:11

şebnem sırayla dene:
1- direct x sorunu olabilir. oyun kurulum klasörü içinde dxwebsetup.exe.. var,onu çalıştır.
2-bir kaç sistemde net framework sorunu çıkmış.

şimdi xp kullanıcıları için fixed exe linki ekliyorum oyun linkleri altına. direct x olmazsa o exeyi indir.

11 Şubat 2015 21:25

ok teşekkürler sis dediklerini uygulayacağım hemen :)

11 Şubat 2015 21:31

verdiğin exeyi dosyaya attım oyun normal açıldı bakalım ilerleyen aşamalarda sorun çıkarmazsa şimdilik sorunsuz oynamaya başladım tekrardan teşekkürler :)

20 Ağustos 2015 22:11

Merhaba
Oyunu oynamaya başladım çok güzel ancak korsan sandığının içinde midye kabuklarının birini bulamıyorum, takıldım kaldım.Hint de sadece bulduğumda koyacağım yeri gösteriyor.Sanırım 3. bölüm.Böyle bir şey ile karşılalan oldu mu ?Oyunu devam ettiremiyorum.Güzelim oyun yarıda kaldı.
Şimdiden teşekürler.

20 Ağustos 2015 22:16

Korsanın odasındaki sandık....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template