Nevertales 3 : Smoke and Mirrors Collector's Edition


Alice belongs to two worlds, the real one where she’s following her dream to become the head of a company, and the storybook realm of Taleworld where she was born. These two worlds collide when her owl friend Gears returns with an urgent message. Her father has been arrested by the Queen of Hearts and will be executed for treason! Alice must use her unique mirror powers to travel between the real world and Taleworld to make her way to the Queen’s castle. Alice’s mother is leading the resistance, but will they be strong enough to defeat the Queen? 1.04 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1053 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Nevertales: The Beauty Within Collector's Edition 
Nevertales 2 : Shattered Image Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

10 Kasım 2014 07:57

"Yeni oyun, yeni oyun, yeni oyun" diye diye açtım siteyi ve... Sürpriz! Çok iyi oldu bu sabah sabah. Teşekkürler ediyoruz efendim :)

10 Kasım 2014 14:27

yeni oyun gelmesinden çok en süper serilerden olan nevertalesin gelmesine sevindim ellerine sağlık sevgili patlonumuz :)
valla gamemasterinde favorilerindendi bu seri inşallah bu bölümünüde severek oynayebillerimizden yapmışlardır amentobello :)

17 Kasım 2014 20:11

ben bu seriyi oynayamadım , kurulum normal uyumluluk modu denedim olmadı, oyunu açmak istediğimde kapkara ekran başka bişi yok. ekran kartım mı yetersiz kalıyor bilemedim. Grim Tales 7 sorunsuz oynadım ,bu oyunla onun sistem gereksinimlerini karşılaştırdım grim tales daha yüklü. benim pc de niye açmıyor acaba.

18 Kasım 2014 17:40

Valla teknik bilgim fazla değil ama oyun sorunsuz oynanıyor moonrose..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template