Haunted Legends 5 : The Stone Guest Collectors Edition


Your friend, a brilliant doctor, thought his artificial heart would be the cure for his dying son. But soon after, orphans of the town began to mysteriously vanish, and the town accuses the doctor of black magic. Who is behind these devilish doings? Can your detective work unravel the mystery before the hearts of the captured children stop beating forever? Find out in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game! 889.50 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

 OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ

Haunted Legends The Queen of Spades Collectors Edition
Haunted Legends The Bronze Horseman Collector's Edition
Haunted Legends 3 The Undertaker Collectors Edition
Haunted Legends 4 : The Curse of Vox Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

15 Kasım 2014 15:20

Bunun da kurulum dosyası bozuk...

15 Kasım 2014 16:32

allah allah genelde böyle sorunlar olmaz ama bakalım sis dönünce nasıl olsa gerekeni yapar

15 Kasım 2014 17:10

Bakalım bakalım :)

16 Kasım 2014 17:31

Ben sorunsuz kurdum ve oynamaktayım, bilginize...

17 Kasım 2014 11:07

teşekkürler meraklı, bu arada dark parablesi kurdun mu benim vaktim olmadı eğer sende indirdiysen bakıp bilgi verirsen sevinirim :)

17 Kasım 2014 19:59

sn şebnem; ben Dark Parables 8 i çok keyif alarak problemsiz oynadım, tavsiye ederim.

17 Kasım 2014 21:40

moonrose73 gerçektende keyifli bir seridir bir arkadaş bu bölümde hata var yükleyemiyorum diye yazmış, neyse sen sorusuz oynadıysan iyi bende yükleyeyim.
bilgi için tekrardan teşekkürler

17 Kasım 2014 21:41

Serdar bey,
bende meraklı gibi bu oyunu sorunsuz kurdum ve oynadım belki sizde bir nedenden dolayı sorun oluşmuş olabilir

18 Kasım 2014 17:38

Dark Parables de sorunsuz, gayet güzel oynanıyor :)

19 Kasım 2014 10:34

Olay depositfiles sitesinden kaynaklı sanırım. Filefactory üzerinden indirdim ve sorunsuz kuruldu. Diğer oyunu da oradan indireceğim şimdi...

23 Kasım 2014 18:19

başlıyorum haberiniz ola :p

24 Kasım 2014 15:45

Çirkin abinin oyununa başladım ve ilk izlenimlerim şunlardır:
-bir kere objeyi bulup alınca illa ok. kısmına basınca o ekran kapanıyor,gelmişim ha gayret 2015 e olmaz bu !
-archv. kısmı çok dandik! 2-3 uyduruktan bişeyler koymuş beni kesmez !
-puzzle kısmına büyüteç konmuş,hemen bulmamız sağlanmış,olmamış !
-hos lar zevkli sanki

söylene söylene oynamaya devam :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template