Dark Parables 8 : The Little Mermaid and the Purple Tide Collector's Edition


Follow the clues as they take you to an underwater kingdom in this exciting hidden-object puzzle adventure game! You've been called to investigate a strange purple tide. And that's when the mermaid shows up.. A variety of hidden-object scenes, including fractured objects! The bonus game unlocks the secrets of Prasino's mad king. 838.90 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 862 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
DARK PARABLES SERİSİ
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

15 Kasım 2014 12:18

Büyük hevesle indirdim, yükledim, açtım. Bir baktım oyun içinde mouse'u göstermiyor... Önerisi olan?

15 Kasım 2014 16:28

valla bende yeni geldim bir heves süper oyunları hemde en sevdiğimizden olanları gördüm süpersin sis
ama sizin soruna bir cevabım yok oyun henüz inmediğinden bende de aynı sorun var mı bilemiyorum ama merak etmeyin serdar bey sis en kısa sürede size gerekli yorumu yazar

15 Kasım 2014 17:09

Ben de indirdim ama daha başlamadım bi bakayım ben de bari :)

18 Kasım 2014 17:41

Oyun sorunsuz kuruldu ve oynanıp sömürüldü :P

18 Kasım 2014 23:25

Serdar bey bilgisayarınızda genel bir sorun olabilir. Kurulum dosyası bozuk diye yorum yazdığınız öbür oyun da sağlam çünkü. Eğer bu oyuna özel ise sorun, oyun ayarlarından custom cursor seçeneğini kaldırın.

23 Kasım 2014 18:21

oynamasına oynadım,beğenmesine beğendim de hos lar resimli olunca keyif alamıyorum..neyse o kadar kusur ben de bile olur :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template