Silent Nights 2 : Children's Orchestra Collector's Edition


You rose from the ashes of a family tragedy to become a famous French soprano. Now your daughters are following in your musical footsteps, and you couldn't be more proud. But on the night of a prestigious concert in Italy, a fire breaks out, and a mysterious masked man leads your children away! Follow a trail of secrets and deception to find the masked man and save your daughters before they fall victim to a dangerous experiment. You'll need all your talent to decipher clues and solve complex puzzles in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game! 941.77 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 970 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Silent Nights: The Pianist Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

31 Ekim 2014 22:48

teşekkürler sisciğim
ben bunun 1.sine neden hiç yorum yazmamışım anlamadım :(
tereddütte kaldım şimdi acaba 1.sini oynamadım mı??

31 Ekim 2014 22:56

1.sini oynadım mı acaba diye düşünmekten indirip bakmak istedim ama maalesef, bu oyunun 1. serisine ait dosyalarımız silinmiş sisciğim (belki bir müsait zamanında bakma şansın olursa) bilgin olsun diye belirtmek istedim belki bir müsait zamanında bakma şansın olursa

6 Kasım 2014 00:06

iyi ki elephant games var yoksa nerdeyse oynamayı bırakacam ....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template