Mystery Castle: The Mirror's Secret


Groth, the Soul Reaver, has kidnapped your daughter Jessica! Explore the dangerous world of the ancient castle and help release the captive souls whom you meet along the way. Can you solve the ingenious traps of the mysterious castle? Defeat Grot's magic and save Jessica! 462.80 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 464 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

14 Ekim 2014 09:38

Grafiğini çok sevmesem de bu da oyneybıl :)

14 Ekim 2014 11:41

ben pek sevemedim ama oyunsuzlukta idare eder derim :)
teşekkürler sis

14 Ekim 2014 18:41

sağolun kızlar ben anlayacağımı anladım :))

19 Ekim 2014 20:24

ben sevmedim bu oyunu pek... biraz sıkıcı...grafik iyi değil. ama yine de oyunsuzluktan iyidir. orta derece bir oyun diyelim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template