Family Vacation 2: Road Trip


The Simmons family is at it again... they're taking their Airstream camper, hooking it up to their SUV and going on a cross-country camping adventure!You'll be asked to help pack and get everything they’ll need on their trip and enjoy all that Mother Nature has to offer. Travel through Montana, Idaho, Colorado and more. Visit the most wonderful natural attractions in the world; Yellowstone Park, the Grand Canyon and even catch a glimpse of a UFO near Area 51. Camp out under the stars and get back to nature in this family-friendly Road Trip adventure! 282.86 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 289 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Family Vacation California
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 4 yorum

29 Ağustos 2014 00:42

Ben pencerede takıldım kaldım bana sandığı gösteriyor ama sandıktakileri aldım elimde tamir edecek hiç bir şey yok

29 Ağustos 2014 01:44

alıntı:
Look to top of screen where the flags are; just about center is a white spot. That's the glass, just put it on the window.

oyun ekranının üst kısmında bayrakların olduğu kısımda beyaz leke gibi gözüken cam alınıp pencereye takılacakmış.

29 Ağustos 2014 14:19

teşekkür ederim sis

31 Ağustos 2014 00:21

Ben yine takıldım kızın istediklerini aldım marketten ama çocuğunkiler kaldı ya da ona da alınacakmı bilmiyorum marketin içinde kaldım hiçbir şey yapamıyorum Colorado daydım galiba

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template