Ominous Objects: Family Portrait Collector's Edition


You arrive home from a long business trip to discover your new home in disarray! Your wife tells you paintings throughout the house have been coming to life, and now your children are missing. Only little Leia remains, but she refuses to unlock her door. Who or what frightened her so badly… and where are your other children? As you seek them out, you realize your new home hides many dark secrets. You must uncover them before your family is cursed to remain there forever in this chilling Hidden Object Puzzle Adventure game. 1.42 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1496 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

18 Temmuz 2014 13:52

mb si benim laptopa göre biraz sıkıntılı olacak gibi dursa da indirip oynamaya çalışacağım iyi bir oyuna benziyor :)
bu sıcaktan bunalıp eve tıkıldığımız günlerde, bizi oyunsuz bırakmayan patronumuza sonsuz teşekkürler :-D

18 Temmuz 2014 19:35

Oyun meraklının dediği gibi barbara cartland kıvamında ve fakaaattt bir kere benim gibi kendinize eziyet edip hard modda oynuyorsanız çook zevkli.Bi kerem puzzler kazık,hoslar ekşınlı,dolu achievement e grafik cartlanlı koca koca daha ne olsun ? ama öyle basit modu seçip pıt pıtta pıt giderim ben,skiplerimi hintlerimide ederim ,amann oyun oynuyorum heçç geremem kendimi diyorsanız o sizin probleminiz banane be nasıl oynarsanız oynayın alalala !!

19 Temmuz 2014 07:09

şahane yorum :D o kadarr...

21 Temmuz 2014 18:14

uzun zamandır oyunlara yorum yazmıyorum ama buna dayanamadım gerçekten iç açıcı sahneleri süper en azından mekanlar aydınlık öyle zevki güzel hog lar ben beğendim kedicik çok tatlı tşk sis

21 Temmuz 2014 18:35

bu oyunu yeni bitirdim.bitirme izlenimim ise,puzzler çok zevkliydi oyun zaten upuzun ama hiç otomatiğe bağlayıp sıkmadı. e söylemesi ayıp tüm arch.leride aldım daha ne olsun :)

24 Temmuz 2014 20:50

Tebrikler su :) ben de keyifle oynadım gerçekten..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template