Nevertales 2 : Shattered Image Collector's Edition


Your daughter, Alice, has grown up to be a talented young girl – unlike other Travelers, she has a rare gift that allows her to open portals using reflective surfaces, not just books. But when a mysterious mirror-hopping monster suddenly appears through one of the portals and kidnaps Alice, the entire world starts splitting apart at the seams. Strange quakes rock the earth, and huge chasms appear out of nowhere. Now you must use your own powers to travel into Book-worlds and find the source of the trouble. Can you rescue Alice and save Taleworld before it falls apart? Find out in this thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game! 1.03 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1044 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Nevertales: The Beauty Within Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

21 Temmuz 2014 07:51

Never Talesin ilk oyununu sevmiştim işallah bu da güzeldir filefactory 4 saat verdi ağ hatası vermezse inecek

21 Temmuz 2014 18:38

Ve öslemle beklenen oyunun 2. bölümü gelmiş ve fakat ben bunu oynamaya kıyamam ki yeminle :)) Ominous oyununu tam bitirip buna konsantre olmayı tercih ettim,akşama başlayım mı yoğsam ki ne bunu oynamayıp öölece bakayım mı ayollar :)) hee abarttım amann akşam başlarım işallahım.

24 Temmuz 2014 19:04

söyleyin bakiim sizde benim gibi hidden çaptırı bile bitiren delilerden misiniz?bu arada bu 2 . bölümden, 1. kadar helecan almadığımıda saygıyla arz ederim.

24 Temmuz 2014 20:51

Ben de sindire sindire oynuyorum, fenomendi bu nevertales malum :)

24 Temmuz 2014 21:06

inşallah bu kez indirebilirim ya bağlantı kopmaz :(

24 Temmuz 2014 23:05

2 defadır ağ hatası dedi 700 mblerden sonra bunun part part olan halinin linkinin yerini bilen var mıdır? Ben böyle huysuz pc görmedim ya :(

1 Ağustos 2014 13:41

selam millet yeni döndüm tatilden hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun öncelikle ve bayram hediyesi nevertales içinde tişikkürler patloncum :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template