Rite of Passage 3 : Hide and Seek Collector's Edition


Twenty years ago, a group of children in the town of Greystone were taken by a mysterious fog while playing hide and seek, including your brother. Only you escaped… Your father went looking for your brother and never returned. Now you’ve found evidence that your father has been alive this entire time, still searching for the missing children. But why would he remain silent for so long? And why was he so determined to keep you away from Greystone? You immediately head out to find answers. But are you prepared for what awaits you in the mysterious fog? Find out in this creepy Hidden Object Puzzle Adventure game! 736.23 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.0 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 717 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Rite of Passage: The Perfect Show Collectors Edition
Rite of Passage: Child of the Forest Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

12 Haziran 2014 16:34

Tek kelimeyle mükemmel!

12 Haziran 2014 17:29

Bu serinin 2.si oyun arşivimin baş köşesindedir dolayısıyla bunun ondan çok daha güzel olacağı kuşgusuzdur !

12 Haziran 2014 21:48

ben bu seriyi pc min mukteşem! olmasından dolayı hep sorunlu oynadım inşallah 3. sünü sorunsuz oynarım gari hele de gamemasterim baş köşeye koymuşken inşallah problem yaşamam ya

13 Haziran 2014 17:22

En son Angela'ya karşı sembol eşleştirmede en alttaki sembolü seçemiyorum. Bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum, merak ettim...

13 Haziran 2014 18:01

Rite of Passage 3 : Hide and Seek Collector's Edition indirdim açılmıyor ilgilenirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler

14 Haziran 2014 14:13

Serdar bey, öyle bir sorunla karşılaşmadım. Bilgilerinize :)

14 Haziran 2014 20:28

Bu ve bunun gibi oyunların en güzel kısmı bence exras bölümleri.ana oyundan daha zevkli bence...sizde tüm extrasları yaptınızmı bakem? eksiksiz bir şekilde tamamladım çok mutluyum :))

15 Haziran 2014 07:07

oyunu indirdim açamıyorum yardım lütfen

15 Haziran 2014 07:07

oyunu indirdim açamıyorum yardım lütfen

16 Haziran 2014 20:33

bu oyun neden aaçılmıyor

17 Haziran 2014 15:02

oyunu açamayanlar:
sadece oyun açılmıyor deyince sebebini de çözümünü de bilmem imkansız.açılmıyor da ne oluyor?
*hiç mi kuramadınız?
*kurdunuz da ses var görüntü siyah ekran mı?
access violation uyarısı mı aldınız?
vs vs.
lütfen unutmayın bu bilgiler olmadan sadece açılmıyorla yardımcı olamam.
aşağıdaki linkleri okuyabilirsiniz.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

18 Haziran 2014 20:55

harikaaaaa

20 Haziran 2014 18:52

Valla bende hiç bi sorun olmadı, çok da güzel oyundu, sorunsuz oynayıp tamamına erdik ekhamdülillah :) Sağolasın patlonum sisim :P

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template