Myths of the World 4 : Of Fiends and Fairies Collector's Edition


From Eipix, the makers of the successful series Final Cut, Off the Record, and Sea of Lies, comes more Myths of the World.The rat catcher’s after more than rats this time. He’s kidnapping fairy folk! Where did these pixies come from, and what do they have to do with your grandfather’s fairy tales?Play both traditional and silhouette hidden-object puzzles in this dark fairy tale game. A unique new Q&A puzzle helps you discover your grandfather’s tie to the fairy realm. 1.14 GB
 Game System Requirements:
  • OS: 10.9/10.8/10.7/10.6
  • CPU: 1.6 GHz (INTEL ONLY)
  • RAM: 1024 MB
  • Hard Drive: 1174 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Myths of the World: Chinese Healer Collector's Edition
Myths of the World 2 : Stolen Spring Collectors Edition
Myths of the World 3 : Spirit Wolf Collector’s Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

7 Haziran 2014 17:22

güzele benziyo

8 Haziran 2014 00:08

Şimdi ben oyunu dialogları da skip etmeden oynayınca şöyle bir kanıya vardım;bunlar demişki "hayde bir animasyon film yapalım ama arayada hog-mog yerleştirelim o derece yani! arada oyun oynanıyor kalan zaman diyaloglar..yuh diyorum size ! birde daha önceki bir seride yazdığımı tekrar ediyorum: grafik iyimi yoksa son derece berbatmı gelgitler içerisindeyim.amannnn sonuçta oynuyomuyum oynuyorum.ya-zı-ma son ve-rir-ke-ne he-pi-ni-zin mon-taj dub-laj bay-ra-mı-nı-zı kut-lu-yo-rum

8 Haziran 2014 01:19

Şimdi geymfastır olarak takıldığım bi noktayı yazayım,eminim sizde takılacaksınız ( ukalayım ivit ama soona bana teşekkür edeceksiniz )
oyunun bir yerinde inv.deki yaya ok vs taktıktan sonra yüzükle birleştirmek gerekiyor.işte yapmanız gerekenler:
1-yüzüğü büyütün
2-sol alttaki kağıta tıklayın ve o durumdayken yukardaki yeşil çarpıya basın
3-daha sonra ok ve yaya hangi renk takılacaksa yüzüğe onu takın ve yayla birleştirin

11 Haziran 2014 22:45

teşekürler başladığım zaman bakıcam

12 Haziran 2014 11:45

Su'nun bahsettiği yerde ben de takıldım. Buraya geri dönüp okumadığım için de yeni profille baştan başladım oyuna. O pembe olan yüzüğü alır almaz takarsanız o sorunu yaşamıyorsunuz.

13 Haziran 2014 20:07

Aynı yerde ben de takılmıştım ama sağolsun geym mastırımız sayesinde atlattık vartayı :) Çözümü yazan ellerin dert görmesin inşallahhhh sucazım :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template