Evil Pumpkin : The Lost Halloween


Meet Lemuel Barnabas. He is not a protagonist in our story, but just look at him – he’s scrappy and funny, talks to himself, likes music and long walks behind the bar. In a word – he is quite mad, but as mad as he is, he’s the one you come to for help. Help? What happened? You didn’t hear? Apparently there is this thing called Halloween. I know, I know, it sounds stupid. But there’s candy involved! Now I have your attention. The city of Dern is ostracized from the Halloween community. Everyone around you seem to know something about it, but you’re a boy, nobody is going to tell you. In this step away from the classic HO gaming take things into your own hands and find out whatever happened to Halloween. 1.02 GB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.46 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 82 yorum

27 Haziran 2014 22:54

harita chapter ikide çıkıyo

28 Haziran 2014 15:57

oyunun grafiği güzel,sağda solda minnacık şekerler toplar falan buluyoruz,ilk puzzle, slide olanından çıkmasaydı iyi olacaktı,bu oyunu daha sonraya bıraktığım için detaylı bilgi yazamıyorum ama guidesi olmayan sevimli güzel bir oyuna benziyor

29 Haziran 2014 13:13

Oyunu oynayan varsa telefon kulübesinde kaldım, hint ankesörü gösteriyor ama ne numara tuşlayacağımı da bilemedim :( pliz help :(

29 Haziran 2014 13:49

hemen söleyim telefon klubesine üzerinde harfler var onlara dikkat et

29 Haziran 2014 13:52

888 sonra harflerin bulunduğu numaralar ok...

29 Haziran 2014 13:58

metinizmir yapıyorum olmuyor basma şeklini mi bilemiyorum anlamadım :( 888 basıyorum sonra harflere göre 6774 basmaya çalışıyorum, jeton düşüyor, olmadı diyor :S

29 Haziran 2014 14:14

o zaman oyunmu bozuk acaba bende yeşil tulumbada takıldım

29 Haziran 2014 16:58

meraklı,

888-ORPH.ama önce bu harf ve rakamın olduğu bir karta bir yerlerde tıklamış olman ve defterine geçmiş olması lazım.yoksa çalışmaz
888-6774

29 Haziran 2014 20:17

Sağolun arkadaşlar, o kısmı geçtim şükür, metinizmir yeşil tulumbayı da geçtim, sıkı bastırman lazım, ama önce makasla mıydı kalemle miydi ne içindeki bişeyi çıkartıyoruz, sonra bastırıyoruz. Ben daha ileride kırmızı ilaç pompasında takıldım yine :) Oyun az kazık ama uğraştırdığı için zevk veriyor, sizi bekliyorum, bakalım oraya gelen varsa ipucu alalım diyorum :)

29 Haziran 2014 22:09

eyyoo yardımlaşmalı bir oyun yıllar sonraa bende başlıyorumm

30 Haziran 2014 01:38

ben ingilizce öğrenmek amacıyla oyunları oynuyorum her söyleneni anlamaya çalışıyorum ama işte nedense yapamadım :DDDD

30 Haziran 2014 01:43

heyyyyyy çözdümm 10 defa basman gerekiyo sürekli yukarıyo doğru her seferinde ööle yapabildim teşkkk... bu arada müziğide harika

30 Haziran 2014 02:37

Mystery Legends: Beauty and the Beast....Margrave - The Curse of the Severed Heart ....Dark Romance: Vampire in Love.....Mystery Legends: The Phantom of the Opera.....Death At Fairing Point: A Dana Knightstone Novel.....Robin’s Quest: A Legend Born.... Evil Pumpkin : The Lost Halloween bi de şimdi bu en etkilendiğim arşivlik defalarca oynadığım ve aynı tarzları takip ettiğim oyunlar :)))))

30 Haziran 2014 08:50

Off valla kazık oyun, bi şeyi daha çözdüm. Şöle ki bu oyunda bazı itemleri alınca onların sanırım sırası var, o sırayla işlem yapmadın mı takılıp kalıyosun ve ne hint gösteriyor o zaman ne de harita. Mesela elimde çorap ve kırmızı pompa ile rat poison vardı , çorabı makasla kesmemişim o yüzden öle boş boş dolanıyordum. Çorabı makasla kesip patch yaptıktan sonra daha önce defalarca rat poisonla doldurmaya çalıştığım pompa dolabildi ve hint ile harita da çalışmaya başladı. Oynayacak olanlara sabırlar diliyorum ve fakat ben zevkle oynamaktayım :)

30 Haziran 2014 10:56

Dün aynı yer beni de yaklaşık 15. Dakika yada daha fazla oyaladı ama bende buldum:) gizbelt makasıyla pompanın ağzını kestim zehiri doldurdum ama bulana kadar zor oldu

30 Haziran 2014 12:58

ayy ben bu sefer de labirentlerde takılıp kaldım, ayol birileri çabuk gelsin beni çıkartsın şu labirentlerden, heelppp heelppp , klostrofobim var heeellppp....

30 Haziran 2014 13:46

:D ben yetişemiyorum ki oyun çok zor

30 Haziran 2014 15:48

YA SİZ NASIL İNDİRİYOSUNUZ OYUNLARI İKİ LİNKDE YASAKLI FARMI BİR KOLAY YOLU BENİM BİLMEDİĞİM HELP HELP LÜTFEN :(

30 Haziran 2014 16:43

ben yardımcı olurum

30 Haziran 2014 19:17

pumpkin soup
pumpkin bread
roasted pumpkin

restoran önündeki menü bulmacası.çok kasmıştım da yazayım dedim :)

30 Haziran 2014 19:39

kilise zilleri de şöyle.

327591684

30 Haziran 2014 19:55

where anywhere everywhere here sıralamayı bulamadım bende bir türlü :D ????

30 Haziran 2014 22:29

şu yetimhanedeki televizyonun kanalı nasıl ayarlanıyor? mandal taktım.defterimde 31 kanal yazıyor ama antenle ne kadar oynadıysam görüntü gelmiyor.

1 Temmuz 2014 07:20

Valla önce mandalla 31 bulunuyor ve sonra antenle görüntü alınıyordu hatırladığım kadarıyla, ben labirentte takıldım sizi bekliyorum :(

1 Temmuz 2014 11:12

@metinizmir
NASIL? OZAMAN YARDIMINI BEKLİYORUM

1 Temmuz 2014 11:28

admın ya nasıl indirebiliyorsunuz bilgi verin yada part part yasaklanamamış olanları ekleyin indiremiyorum :(( yaaa

1 Temmuz 2014 13:30

En iyisi Team view kurarak bizden atmak sanaa :DD

1 Temmuz 2014 13:31

ben chapter 4 teyim yönleri nasıl buldum bende bilmiyorum bi kere daha denicem dedim ve birde bir oldu inanılmaz

1 Temmuz 2014 13:31

Ama aklımda kalmadı yardım edemiyorum o yüzden :(((

1 Temmuz 2014 15:41

metinizmir ben de 4 te çakıldım sizi bekliyorum, labirentte meşalelere renk yapılıyor ama ben çıkamadım işin içinden :(

1 Temmuz 2014 16:20

ay ya yardımlaşmalı oyun gelmiş ve ben başlayana kadar kaçırmışım olayı :(

1 Temmuz 2014 16:24

@seheryıldızı,
yüklenen oyun dosyalarımızı silmeyen indirme siteleri ne yazık ki Türkiyede yasaklı.bu sitelere erişim sağlayabilmek için çeşitli yöntemler var
*DNS ayarlarınızı değiştirmek
*VPN adlı program kullanmak
*PROXY eklentili tarayıcı kullanmak.
bu çözümleri googleda arayarak nasıl yapılacağını bulabilirsiniz.

1 Temmuz 2014 17:38

alowww bu sapanın olayı nedir? takıldım kaldım.sapana eye patch ve pebble ekledim o gizmelt mi ne oraya yerleşti.şimdi ne zaman hint yapsam o sapan açılıyor önümde. kullanamıyorum,fırlatamıyorum.ööle kaldım.

kabul ediyorum zor oyun yapıyım derken elimin ayarı biraz kaçmış.hint ve skip olmasa bu oyun ilerlemez.ne bu böyle ya.

1 Temmuz 2014 18:02

Sis o sapan değişik yerlerde kullanılacak, ama sırası var, hakket zor oyun yaavvv, insan el yordamıyla bişiler yapıp sonra da nasıl yaptığını bile anlamıyor iyi mi?

1 Temmuz 2014 19:43

çoook teferruat var sincaplı ağacın altına sarı teneke gibi bişey var onu koyup üstündeki çiçeği vurduktan sonra içindeki sıvı akıyo filan zorrrrr

1 Temmuz 2014 19:50

yaaa ben bu oltaya ne ağırlık takacam anlamadımmm ????

1 Temmuz 2014 20:46

metinizmir sağol.o yapılacakmış.sonra aktı oyun.şimdi de kapının şifresindeyim.4 rakam var
340
3414
340
74813.şifre 4 haneli ama toplam olmuyor.

1 Temmuz 2014 21:16

sisss o 74813 kitaba geçiyor oraya bak ve kitapta tersine döndürüyosun rakamlardan eight one nine one çıkıyor yanlış anımsamıyorsam, yani 8,1,9,1 :)

1 Temmuz 2014 21:23

üleynnn geymfıstır sız oynuyonuz leynn...çok mutsuzum,tam size yetişirken oyun hata verdi ve silip tekrar yüklüyorum.
geymfıstır olalı böyle bir zulüm yaşamayan oyuncu :(

1 Temmuz 2014 21:33

metinizmir oltaya ağırlık oyuncak asker.sağdaki evlerden birinde HOS oynayarak alıyorsun.

1 Temmuz 2014 23:58

Valla hepinize helal olsun :) Tüm bunları okuyunca oyun merakımı epey bir gıdıkladı ancak şu anki sağlık durumumla kendimi bu kadar zorlayamayacağımı farkettim. Belki ileride bir gün iyileşince :)

2 Temmuz 2014 00:29

Geçmiş olsun...

2 Temmuz 2014 02:23

Serdar bey geçmiş olsun, bekleriz efenim:)

2 Temmuz 2014 09:05

Arkadaşlar meşaleli labirente gelip benim gibi takılanlar için video koyuyorum, videoyu takip ederek sonunda geçtim ve chapter 6 ya geldim, gazanız mübarek olsun :)) http://www.youtube.com/watch?v=QNYMpfeLM7c

2 Temmuz 2014 11:29

Çok teşekkür ederim ikinize de :)

2 Temmuz 2014 14:51

öncelikle serdar bey geçmiş olsu dilerim kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz :)
valla ben daha başındayım olayın ve lokanta da kaldım ne hint çalışıyor ne meşale dışarıdaki listeyi yazdım içeriden kağıt kopardım ki ona ek bişi lazım ama bulamıyorum , bi tane meşale yaptım ne olacaksa, bi de bal kabağı var inv da öyle salak salak dolanıp duruyorum oyunda :(

2 Temmuz 2014 15:13

şebnem ikinci bir inventory var adı gizmelt mi ne.oradaki nesneleri kullanıyorsun sıkışınca.kapıdaki pumpkin listesini düzenlediysen eğer kağıdı üstüne koyup gizmeltteki kaleminle tıkla.kalem çocuk odasında masadaydı.ama alabilmek için önce kalemi açman lazım.onu hatırlamıyorum nasıldı.

2 Temmuz 2014 15:20

varya iyiki paylaştın hayatta bulamazdım :D

2 Temmuz 2014 16:00

sağol sisciğim kör topal geçtim oralarıda şimdi acaip saçlı bir kadının bahçesinde su pompasıyla başım belada bakalım onu nasıl çözeceğim :)

2 Temmuz 2014 17:36

ya arkadaşlar tv kanalı rat poison vs falan ok ki o zehirle kapıdaki asılı yaratığı öldürdüm ama elle almam diyor nasıl alınacaksa artık bilmem öyle kaldım o yeşil pompa başında 10-20-belki 50 kere bastım ağzını makasla açtım ama yok damala damal su geliyor sıkı bas diyor ay kriz geçirmek üzereyim nedir bu pompamın püf noktası bi de çoraptan kesilen parça nolcak???? yardım imdat oyun beni delirtti :)

2 Temmuz 2014 18:12

şebnem,
pompaya basarken üstteki yazı değişiyor.sık sık ya da belli tempoda basman lazım.yazıyı kontrol et.
pompaya sıkışmış bir nesneyi çıkartıyorduk önce.sonra basılıyor.
çorabı kestikten sonra bir yere yama yapıyorduk sanırım.

bu arada sağolsun meraklı,alttaki linkte tüm walk videosu mevcut.

http://www.youtube.com/user/vickilevi/videos

2 Temmuz 2014 18:19

yamayı çocuk odasındaki oyuncak ayıya takıp dikecektik galiba öyle hatırlıyorum bide o pompa beni de mahfetti yazıya göre hareket et aşağıdan yukarıya doğru basmıştım olmuştu sende öyle dene

2 Temmuz 2014 18:44

son bölümde şömneli odadaki kuşa golden pipe,gazete,terlik veriyoruz.
basementta soldan alınan şarap şişesi için cafe önündeki tlf kulubesinden screwdriver ile vida alıp şişeye takıyoruz.tekrar tornavidayla şişeye tıklıyoruz.şişeyi kuşa tıklayıp açtırıyoruz.kadehe boşaltıp kuşa veriyoruz da hazret çekiliyor.

2 Temmuz 2014 18:51

Ben son bölümde evli sahnede kaldım, pumpkinhead ve bi velet var evin üstünde köşe kapmaca oynayıp duruyoruz da sonuç ne olacak anlamadım, sinir bastı kapadım :(

2 Temmuz 2014 19:08

meraklı aynı durumdayız.soldaki ağacı büyüttüm.vortex resmini ve bi şeyi daha tıkladım da büyüdü.sağa merdiven koydum.elimde sadece bag of wishbones,SLUG,seeds var.dönüp duruyos adamla.

2 Temmuz 2014 19:13

hahahaha ben de aynı vaziyetteyim :D kısır bi döngüde gibi hissettim kendimi valla :P

2 Temmuz 2014 19:17

ilerleme:
çocuk sağ üst orta kattayken seeds sağdaki ağaca tıklandı.

ee sonra??

2 Temmuz 2014 19:34

Valla uzun zamandır bu kadar zorlandığımı anımsamıyorum, kim yapmışsa oyunu harbi kafa yormuş yani :)

2 Temmuz 2014 20:26

yetişmeye çalışıyorum ama nafile heryer deli gibi oyalıyo :)

2 Temmuz 2014 20:54

gene kitlendi....köpeğin ipini kestim anchor'la bağladım şimdi ööle kaldım aynalar 3 te kaldı bi iki şey daha var kilitlendi bulacaz artık...

2 Temmuz 2014 21:13

valla pompadan kese gibi bişi düştü ama keseyi alamıyorum pompaya yeniden basmaya çlıyorum sıkı bas diye yazı çıkıyor ama pompa basmıyor sinir oldum son 3 saattim bie pompa başında geçti baştan 4. bölüme kadar oynamayıda hiç gözüm kesmiyor ki gene aynı yerde takılırsa hepten sinir olurum :(

2 Temmuz 2014 21:43

şebnem geçersin.video linkine bak bence.ayrıca biz geçtik de ne oldu,bitiremiyos ki oyunu :S

2 Temmuz 2014 21:51

şimdi yine ilerleme.adam çatıda üsttteykendi sanırım.sapana SLUGS denen şeyi koydum.sonra çatı boşken wishbones u çatıya tıkladım orda köpek silueti belirdi.sonrası yine yok ama.

2 Temmuz 2014 21:55

ehe bittiiiii.
çocuk en altta adam orta kattayken adamı sapanla vurun:DDD
yok muydu bonusu :P

2 Temmuz 2014 22:24

Helal valla sis :D ben o evde zıplarken ordan oraya bıraktımdı, bi gayret senin dediklerini yapıp bitirem barim :)

2 Temmuz 2014 22:36

Yeter bonus falan olmasın bitti :D

3 Temmuz 2014 00:43

valla kastım oyunu yeniden kurdum ve 5. bölüme geldim kapıdan girdim bıraktım şimdilik yalnız keşke oyarken sizin yazdıklarınıza da baksaymışım daha hzılı ilerlerdim :-D ay oyun değil çin işkencesi gibi anacığım :-D yarın devam siz bitiren arkadaşlara da tebrikler

3 Temmuz 2014 11:14

yaaaa elimde bag of wishbones var , sapanda slugs var, köpek evin solunda duruyor ama başka bişey yapamadım dönenip duruyorum bitiren arkadaşlar HEEELLLPPPPP lütfennn....

3 Temmuz 2014 12:24

teşk şebnem.......tohumları sağdaki ağaca atman gerekiyo ondan sonra vurcan elemanı

3 Temmuz 2014 12:31

Of yaa hele şükür bitttiiiii, yardımı olan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler, kastı mastı ama ben acayip zevkle oynadım, ellerin dert görmesin sevgili sis patlonum, benzerlerini bekliyoruz heee :DDDD

3 Temmuz 2014 17:59

bu kadar yorumu bu oyun icin mi yaptiniz? çok basit degil miydi yahu, bitirdim ben. şöyle dişimize gore bi oyun gelemedi..

3 Temmuz 2014 19:00

kızım çok haklı ! ben şahsen bizzat ve hatta kendim tık tık oynadım ve bitti ki !

4 Temmuz 2014 09:20

kukis ve su, sizlere en derin sevgilerimi sunuyorum :))))))))))

4 Temmuz 2014 15:27

Nihayet ! Oyunda genel anlamda zorlanmadım diyebilirim.Beni zorlayan kısımlar puzzler dı.Yani mantığını çözmeye çalışıp beceremediğim puzzler oldu ve iyi ki skip vardı.Ayrıca hintsiz bir hiç olduğumu da anlamış oldum!Sık sık buraya bakıp nerelerde takılınmış okudum.Bir achiv. canavarı olmama rağmen bu oyunda o olayımı tamamen geride bıraktım :)Bahçeyi tamamladım,inat edip nerde o minnak zımbırtılar var buldum,hatta dolu arttı,neyse asıl yazmak istediğim yeni başlayanlara tiyolar benim bir geymfısfıs olarak..
- oyunda önüne gelen her yere tıklayın,soru işaretli yerlerin her biri deftere işleniyor yada başka bir yeri aktif hale getirebiliyor.
-İşlem yapılacak yerde çıkan tüm konuşmaları bitirin,bu konuşmalardan kastım ekranın tepesinde yazanlar,kişilerle olanları demiyorum yoksa o kısım aktif hale gelmiyor ve o yüzden 5 kere de tıklayınca oldu falan deniyor.Oysa konuşmaların bitmesi gerekiyor.
-Mapa sık sık bakın çünki,bazen defteri update etmek gerekiyor ve bu hep atlanıyor.
-Alınan itemleri de sık sık gözden geçirmek gerekiyor,eksik olan itemi tamamlamak için gizbert le devamlı birleştirme yapmayı denemek lazım.

Son olarak pek zevkli,hiç rutine bağlanmayan,düşündüren bir oyundu.Patron bu oyunla nirvana yapmış oldu ellerine sağlık canım patronum...

16 Temmuz 2014 00:50

6 defa indirmeye çalıştım 6sı da başarısız oldu. Normalde internetimin kopma huyu yok en azından son 3 aydır. Ancak 1 gb görünce gözü korkuyor galiba kopuveriyor :(
part part halini bulma şansım var mıdır? En üzücü olanı 2 indirme tam sonuna geldiğinde ağ hatası dedi :(

22 Temmuz 2014 11:14

Evil Pumpkin : The Lost Halloween bu oyunu nerden indircem ? Yukarıdaki linkler kapalı. Yardımcı olur musunuz ? Teşekkürler

22 Temmuz 2014 17:35

Mustafa Masum Güneş,
Dosya yüklediğimiz siteler ne yazık ki TC mahkemelerinde yasaklanıyor.Yasaklanmayan siteler de dosyalarımızı siliyor. aşağıdaki 3 yöntemden birini googleda aratarak sitelere nasıl erişim sağlanacağını öğrenebilirsiniz.

*DNS değişimi
*VPN programı kullanmak
*kullandığınız tarayıcıya mozilla için anonymox,chrome için zenmate eklentisi kurmak.

6 Nisan 2015 17:16

delireceğim yaa.takvimi işaretletme de takıldım.ne yaptımsa kitabta sayfanın kopmasını sağlayamadım.benim takvimde de 2 gün kaldı sadece işaretlenmedik.ama onu da hint sürekli kitaba yönlendiriyor.Tıklamadığım köşe bucak kalmadı.kitap nasıl yırtılacak da ben takvimi üzerine bırakacağım??? offf offf

8 Nisan 2015 20:49

aydolu bu oyunda bende nedeni belirsiz çok takıldım :) veee maalesef tek çözümüm oyunu silip baştan kurup yeniden oynamak oldu dediğin yeri hatırlamıyorum ama istersen google de bir arat mutlaka walkı vardır hani içinde kendi guidesi var mı onuda hatırlamıyorum ama olsa biz oynarken bu kadar parçalanmazdık :-B sanırım guidesi yoktu, umarım çözersin oyun gerçekten güzel

9 Nisan 2015 15:59

Sevgili sebnem öncelikle ilgilenip cevap verdiğin ve zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim.inanki walk izledim ancak oradaki herşeyi yapmış olmama rağmen kitaptaki sayfa yırtılmadı ve o tişörtlerin bulunduğu kağıdı da kitaba yerleştiremedim.sanıyorum silip tekrar baştan başlayacağım youtube ta 8.partın sonu olarak görülüyor takıldığım yer.ama oyun gerçekten güzel.değer bütün uğraşıya.ayrıca ben işim nedeni ile oyunları indiriyorum ancak bu kadar aradan sonra oynayabiliyorum.sevgiler sevgili yöneticilerimiz.

9 Nisan 2015 22:11

aydolucuğum ne demek burada kim yoruma denk gelirse ve yardım edecek bir konumu varsa elden geleni yapar keşke sana daha kolay bir çözüm önerebilseydim ama maalesef belki yorumlardan görmüşsündür bende bu oyunda acaip sorun yaşadım oynarken ve 2 kere sildim yeniden kurdum dediğin gibi oyun güzel her 2 oynayışımda da keyifle oynadım eğer oyunu tekrar oynarım diyorsan bence sende bu çözümü de dene derim, ama silerken mutlaka en ufak kırıntısına kadar sildiğinden emin ol yoksa gene gelip aynı yerde takılıyorsun

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template