Witchcraft - The Lotus Elixir


Dear Witch Apprentice, are you ready to meet your fate? Because an uncanny adventure is near! You possess the ability to work magic through cooking. This means you are the only person capable of making the magical Lotus Elixir. You must hurry and find all the ingredients needed to make this potion because only it can save your world! As you visit beautiful and mysterious locations, marvel at the artfully crafted scenes, and take in the atmospheric soundtracks, you'll find yourself fully immersed in this world hovering out of time.252.48 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 250 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

12 Mayıs 2014 20:33

-guide,map,archv. falan yok
-grafik şirin aslında
-oyun bende aşağı alınmıyor
-oyuna başladığımda bu cursor abinin durumu nedir böyle nal gibi dedim meğer işlevsel bir cursormuş.oyunun aktif kısımlarını onun sayesinde anlıyoruz,anlasak bile tık tık yapa yapa ancak olaya girebiliyoruz çünki o noktalar çok pixel
-zaman zaman çıkan minnak sarı toplar bize resimli hos ekranı açıyor,eğer ki doğru objeye tıklanmsazsa hoop hos ekranı kapanıyor,nokta atış yapmak lazım
-oyun çok matah gibi skip ve hint beşbin senede doluyor
-bu oyun hintsiz zor,birde oyun aktıkça aynı ekranda tekrar başka bir ekşın oluyor
-sonuç: ben bilmem beyim bilir

12 Mayıs 2014 20:46

Hepsi birbirinin kopyası gibi oyunlar arasında azıcık ilginç geldi beyav suu :) gerçi o hint beni de hasta etti ya , o da ayrı :D zorlanmayı özlemişiz ama ilaç gibi geldi doğrusu :P

12 Mayıs 2014 22:09

ay acaip övdünüz oyunu :-D hemen indirip başlayasım geldi yane :))))
tüm açıklamalar için ilk başta gamemasterime sonracıma meraklı arkidişime pek bi teşekkür ederim klavyenize sağlık

13 Mayıs 2014 00:07

ay yüreğim daraldı desem yeridir valla eskiden böyle nesne birleştirmeli oyunlar vardı ben pek bi severdim ama bu oyun onların büyükbabası galiba :)
ha onca klasik oyundan sonra elbette insana değişik geliyor ama bide oyunda ilerleyebilsek keyfine varabileceğizde belki ama ilerlemek acaip sabır istiyor 30 dak oyun indi 2 saattir oynuyorum hala daha 2 kapı anca geçtim benim ömrümü yer bu oyun

13 Mayıs 2014 09:58

şebnem sen hala oynuyormusun :))) oyunun tamamı sanırım 3 ekranda geçiyor ve ben buna dayanamiyciim

13 Mayıs 2014 22:28

ay sorma su bende bıraktım zira içim şişti ya hangi mantıkla yapmışlar bu oyunu bilmem gelsinlerde oyun yapma konusunda bizim patrondan ders alsınlar :)

24 Mayıs 2014 19:37

ben daha böyle acemice yapılmış bir oyun oynamadım. nedir bu ya. Hadi sis bizi böyle söylediğimize bin pişman et de zorlu bir oyun yap bize.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template