Royal Detective 2 : Queen of Shadows Collector's Edition


Princess made some mistakes in the past, not always using her magic for good. But she’s made amends, and that’s all forgiven now. She has finally found her mother after five long years. But just as Princess runs to embrace her, a band of thuggish trees kidnap her mother!You’re the royal detective she came to know so well, and you’re Princess’ only hope. She’s still just a girl, and her magic isn’t quite strong enough to defeat the villain who’s taken her mother. Help reunite them – and uncover a devious plot by an evil king and his brothers! 1.16 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1214 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Royal Detective The Lord of Statues Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

1 Mayıs 2014 17:31

Bırbırlarımıza dayanamayan sayın site yöneticisi nihayet baba bir serinin 2.sini koymuş bulunuyor.Sevgili üyeler hade hep birlikte gidip patronu öpek !

1 Mayıs 2014 18:29

sorunum şudur: ben tüm oyunları hintsiz ve skipsiz oynamaya çalışıyorum ki tüm archv. leri toplayım,bu oyunda hinti öyle bi yapmışlar ki hoslarda obje alacam derken hinte basılıyor yanlışlıkla ve bü yüzden 3 kere isim değiştim ben manyak deli ! neyse zor mod seçilince hint işlemiyor bende rahatça oynuyorum.oyuna gelince;ay bilemiyorum şimdilik....

1 Mayıs 2014 19:52

yes şekom arızasın:) üç kere profil mi açılır lan:))

1 Mayıs 2014 22:26

1 mayıs yorgunluğu sonrası pek iyi geldi bu oyun teşekkürler sis
oyun da güzel hani ohhh değmeyin keyfime

1 Mayıs 2014 22:28

ahaha şekom çok arızayım valla :))) takıntıda diyebiliriz buna napiimmm

2 Mayıs 2014 00:20

eyo arıza gamemasterin onayladığı bir oyun bulmuşum kaçmaz hemen iner ve özenle sömürürlür ellerine sağlık patronum sisciğim :)

2 Mayıs 2014 11:07

saygıdeğer üye şeplem;dikkat ediniz oyunu onaylamış felan filan diilim ."oyuna gelince ay bilemiyorum valla" dimişim ki hala aynı düşüncedeyim:)))))arızageymfastırınız sizi öper

2 Mayıs 2014 13:10

ya arkadaşlar ister ukala diyn ister ne derseniz diyn ama ben bu oyunu siliyorummm...ay ne sinir bir oyun bu? grafik sinir,konu sinir ben sinir!

2 Mayıs 2014 15:29

canım gamemasterim sen bir oyun sileceksinde bizde neden sildin diyeceğiz nerde görülmüş :-q
ben daha bakmadım ama sen sildiyesen kesin oyun kendi kaşınmıştır :-D
not :gamemastere yaranmaya çalışan üye :)))))

2 Mayıs 2014 16:04

Su'nun tam tersine ciddi anlamda büyük keyif alarak oynuyorum ben. Bitmesin hiç diye düşünüyorum :)

2 Mayıs 2014 17:18

beni izlemeyin serdar ı izleyin o ne derse o ;)

2 Mayıs 2014 17:46

Aşkolsun Su :)
Beni de sonlara doğru sıkıntı bastığını belirtmeliyim ama yine de gayet keyifle oynadım ve hatta bonus'u da sonraya bıraktım...

4 Mayıs 2014 01:39

valla bende yarısında bıraktım oyunu sonra bir ara oyundan daha can sıkıcı bir günümdeyken oynarım belki diye ; )

22 Mart 2015 11:23

ufff valla su haklısın sıkıldım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template