Phenomenon 3 : Outcome Collector’s Edition


Save the world from an alien substance in Phenomenon: Outcome! When a medallion you've had your whole life suddenly starts acting strange, you follow its trail to a mysterious island. There, you discover a deadly Cyan Plasma that threatens not only the island, but the entire world! You must seek out a missing research team to uncover the secrets of the plasma before it spreads across the globe. But time is running out... Can you find their base before it's too late? The power is in your hands in this thrilling Hidden Object Adventure game!730.1 MB
 Game System Requirements:
  • OS: 10.9/10.8/10.7/10.6
  • CPU: 600 Mhz (INTEL ONLY)
  • RAM: 512 MB
  • Hard Drive: 654 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Phenomenon: City of Cyan 
Phenomenon: Meteorite Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

3 Mayıs 2014 19:50

2 seriye de bişey yazmamışım hayırdır ayol bana !

3 Mayıs 2014 22:08

güzel grafik,güzel ablalar abiler,müziği her zaman ki gibi bilmiyorum,guide map her bişey var.benim acvh.lerim yine çok az ama olsun napalım...hos ekranları ekşınlı 2 farklı ekranda atraksiyon yapılıyor ve yine hos ekranı nal gibi yapılmış olsa da ben objeleri 8 saatte bulabiliyorum.inv.kısmımız çok zengin aldıkça alıyoruz sona ara dur bu nereye diye..bide süperman imiz var şarj ede ede yolları açıyoruz.tüm millete hayırlı ola !

3 Mayıs 2014 23:21

su valla ben daha indirmedim ama içimden gelen sese dayanarak bu oyunu seveceğime eminim diyorum çünkü ilk 2 sini hatırlıyorum bana pek sevimli gelmişti oynarken inşallah bunuda aynı lezzette yapmıştır patron :-D
şimdiden teşekkürler sisciğim sayende düşüncelerimizi ülkemin yoğun gündeminden azda olsa uzaklaştırabiliyoruz :)

6 Mayıs 2014 20:26

çok beğendim

6 Mayıs 2014 20:27

hem müziklerini hem oyunu çok beğendim teş sis

10 Mayıs 2014 09:36

Güzeldi güzel, tavsiye edilir :)

6 Mayıs 2015 07:58

eh işte ya.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template