Surface 5 : Reel Life Collector's Edition


Elephant Games’ genre-pushing Surface series continues... this time, in Reel Life! Your sister and her daughter, Jane, were enjoying a screening of an old movie, when one of the actors literally stepped off the screen! Now Jane is missing, and the building is crawling with strange plants and animals from the movie. You solve all the puzzles in your way and rush to the theater to find a way into the world of the film to save your niece. But once you do… you realize that the mystery - and the danger - is much deeper than you could have imagined. Can you escape before your adventure becomes a tragedy? Find out in Surface: Reel Life, a thrilling Hidden Object Puzzle Adventure game! 1,21 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1267 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
0R / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Surface: Mystery of Another World Collectors Edition
Surface 2: The Noise She Couldnt Make Collectors Edition
Surface The Soaring City Collectors Edition
Surface 4 : The Pantheon Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

10 Nisan 2014 22:48

bu son dönemde hep sevdiğim,z serilerin devamları geliyor gibi :-D bunun önce ki 4 bölümü iyiydi inşallah bunuda bozmamışlardır...
diğerleri gibiyse bilindik sıkılmadan oynadığınız herbişiy dahil olan oyunlardan herkese iyi oyunlar
teşekkürler sis

11 Nisan 2014 14:22

evet şebnemcim bence de ..bakalım iniyor :)

11 Nisan 2014 14:51

ben dün indirip kurmuştum bi tadına baktım akşam çok güzeldi istediğimiz her şey var teşekkürler sis

11 Nisan 2014 14:56

Efendim istediğimiz her şey mevcut oyunda. Pek zevkle oynadım ve herkese tavsiye ediyorum. Yalnız şöyle bir sorun var. Oyuna başladığım zaman sanki daha sonra oynayamayacakmışsım gibi bitirene kadar başından kalkmıyorum, sonra da "eee, bu da bitti" diye elim böğrümde kalakalıyorum :)

11 Nisan 2014 20:16

Serdar bey,biz kısaca sizin durumunuza oyun sömürüsü diyoruz :)))

12 Nisan 2014 17:33

Demi yaa olmaz ki bu kadar da :D, şaka maka oyun hagget güzel oynayın hemen :P

12 Nisan 2014 21:55

Evet bende de o sorun var bitirene kadar kalkmıyorum başından ama yarım bırakınca da hintsiz oynayamıyorum o yüzden oyun bitince de öyle kalıyorum :D

12 Nisan 2014 23:12

hiiç kusura bakmayın çok dandirik bir grafik ve çok sıradan bir hog bu ! bu gözler neler gördü bea !

14 Şubat 2015 03:11

eh işte oynadık idare eder.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template