New York Mysteries: Secrets of the Mafia Collector's Edition


New York, 1955. It's become dangerous in the city. The mafia is trying to seize power. But recently, a new force appeared. A far more terrible force. Over the last few days, five mafia bosses have disappeared in mysterious circumstances. A strange liquid and a butterfly were found at the scenes of the disappearances. But this isn't what scared the citizens... Children started to disappear in the city. All of them drew exactly the same butterflies before they disappeared. This forced detectives and journalists alike to start their investigations.895,48 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 922 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

19 Nisan 2014 22:14

teşekkürler sisciğim inşallah güzeldir amin :)

20 Nisan 2014 19:04

güzeldi o yüzden güzelce sömürüldü teşekkürler sis

21 Nisan 2014 15:48

Valla güzel, sucazım tam senlik bi sürü şey toplanıyor ve ben hepsini topladım bu kez oleyyy :D

21 Nisan 2014 18:00

meraklıcım ben bu sefer toplayamadım yaa:( çünki neden acaba ki alalala dersen bazı puzzler çok kazıktı,3 tanesini skip ettim ve skip madalyamı alamadım..ama Cadenza kadar da zevkle oynamadım oda ayrı :))

7 Nisan 2015 20:32

oyun güzel ama benim anti vir israrla trojen bulup oyunun egzesini siliyor. pc eski hurda bende antiviri kapatıp oynamaya korktum yav.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template