Dark Strokes 2 : The Legend of Snow Kingdom Collector's Edition


Inspired by the timeless tales of the Brothers Grimm, Dark Strokes: The Legend of the Snow Kingdom offers an experience rich with magic and wonder. From its breathtaking opening scene, in which a hunter saves a princess from an uncertain fate at the hands of a Snow Knight, to its stunning conclusion, Dark Strokes 2 will captivate you with a world abounding in beauty and detail, puzzles and mini-games unlike any you have solved, and a story of unprecedented depth. 755.73 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 788 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Dark Strokes Sins of the Fathers Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

7 Nisan 2014 18:56

deposites files yine yok :(( filefactory de cezalıymış :((
biri oyunu denesin ve beğenmesin lütfeeen yoksa içim gider :)
teşekkürler sis

7 Nisan 2014 21:48

özlemciğim bunun ilk bölümüne game masterimiz su dahil hepimiz bayılmıştık eğer bu 2. si de aynı kıvamdaysa bir yolunu bul indir derim :) gerçekten güzel bir oyun / gerçi sen gene de su nun yorumunu bekle çünkü o genelde oyunlara nokta atışı yorumlar yapıyor :) /

7 Nisan 2014 21:55

teşekkürler şebnem ben su'yu bekliyim o nasılsa bir kusur bulur rahatlatır beni:)) (diğer linklere baktım 4 saatten aşşaa indirmem diyo :(( )

7 Nisan 2014 22:08

aynen bende senin gibi dfiles yoksa indirmede saçını başını yollanlardanım maalesef :(

7 Nisan 2014 23:33

DEPOSIT FİLES LİNKİ EKLENDİ

8 Nisan 2014 12:29

depositten indi ama install ettikten sonra oyun açılmıyorç acaba yine ben mi sorunluyum ki?

8 Nisan 2014 13:06

siiiissss süpersinnnn çoooook teşekkür ederim hemen indiriyorum

8 Nisan 2014 13:13

soryn bende değil sanırım. depositten indirdiğim dosyadan install ettiğimde açılmıyor..

8 Nisan 2014 13:23

epeydir 4/4 lük oyun olmadığından mı nedir ben bu oyunu keyifle oynuyorum...hani kusur bulmak istesem bulurum da bulmayım ve oynayım dedim :) herkese iyi oyunlarrr

8 Nisan 2014 14:22

gürol ben indirdim kurdum oynuyorum sorun yok
şebnem oyun da güzelmiş hani:)
etraftan kar şekli hos sahnelerinden sihirli objeler topluyoruz bazı sahnelerde scroll (bizdeki adı ferman sanırım) bazılarında da slaytlar var toplanacak
hoslar da klasik değil çeşitli daha yeni başladım gerçi sona doğru ne olur bilemem
ben sevdim oyunu değmeyin keyfime :) (sis tekrar teşekkür )

8 Nisan 2014 21:41

valla dün 7 saat indirme süresi dedikten ve oyun inmedikten sonra bir üzüntü bu saate kadar bakmamıştım sisciğim ne diyeyim sana bilemedim süpersin demek az kalır hüpersin diyesim geldi bende hemen indirip başlıyorum arkadaşlar hele game masterde kusursuz demişken bu oyun kaçmaz yaneee :-D
özlemcim ilk seriside süperdi oynamadıysan kesin bundan sonra indir başla

9 Nisan 2014 09:17

Kusur musur bulmayın loo, gayet de güzel oyun, şakır şakır oynayıverin gari :)

9 Nisan 2014 14:26

aa haklısın şebnem hemen 1.yi de indire gandi yapayım oyun yok sömürdüm hepsini :(

9 Nisan 2014 14:39

ay valla dadından yinmez bişiymiş bu oyun süper keyfim yerine geldi herkese iyi oyunlar gari :)

9 Nisan 2014 23:05

ya arkadaşlar oyunu bitiren var mı??? bende sanırım sona doğru bir testi falan yaptık hani ve ondan öncesi yelpazenin kırık parçalarını birleştirmiştik yelpaze halen daha üstünde artı işareti ile kalıyor o testiyi pişirmek için ateşi yellemesi lazım ama yelpazeye tıkladığımda aktifleşmiyor :( bu sorunu yaşayan var mı içinizde yoksa piyango bana mı vurdu ???

11 Nisan 2014 14:24

şebnemcim bahsettiğin sorunu yaşamadım ben..ve ; güzel oyundu bonus kısmı bile çok keyifliydi arşivime ekledim :)

12 Nisan 2014 21:58

sağol su cuğum bende oyuna baştan başladım ve bittirdim gerçektende son dönem oynadığım en keyifli oyunlardandı :)
ama oyunu oynayacak arkadaşlara tavsiyem yelpazeyi bulduklarında her ihtimale karşı kırık parçaları ateşin orada kullanacakları zaman taksınlar aksi takdirde bende ki gibi sorun yaşayabilirler

25 Ocak 2015 23:53

çok güzeldi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template