The Curse of Silent Marshes


Save your friends from a vengeful voodoo spirit!You are visiting your hometown with all your old friends. You stay up late and have a good time at the bar of your friend Mel, when you get attacked. Everything happens so fast, that you can hardly remember anything, but the horrible mockery of a circus clown. All you could do was run and not look back until you pass out and wake up at a nearby swamp!359,73 MB

  • System Requirements
  • Windows 7/Windows Vista/Windows XP/Windows 8
  • 1 GHz  Pentium 4 or equivalent
  • 512 MB Ram
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 2 yorum

26 Mart 2014 22:50

oyun daha önce yayımlandı mı yoksa isim benzerliğimi var???

28 Mart 2014 01:33

KUSURA BAKMAYIN BU ARA YOĞUNLUKTAN KAFA YERİNDE DEĞİL.O YÜZDEN ESKİ OYUNLARI TEKRAR KOYMA HATASINA DÜŞÜYORUM.ESKİ KAYITTAKİ YORUMLARI BURAYA TAŞIDIM.


sebnem
3 Şubat 2014 11:48

az biraz klişe bişiye benziyor ama daha tam incelemedim
teşekkürler sis
Reply
su
3 Şubat 2014 13:29

Oyun şöyle canlar ;
-grafik idare eder
- guide yok
-map yok
-inv.kilit yok
-cursor bana çok antipatik geldi :))
-bir tane bile ilaç niyetine şunu bul da eferini al ekşını yok
dümdüz bir oyun offf bilemedim valla başka nasıl bir yorum yazılır buna...hani guide yok ya,ülen ben bu oyunu hintsiz bitirecem diye kendi kendime bir ödül durumu koyarsam belki oynanır ama şimdilik dursun bu !
Reply
sebnem
3 Şubat 2014 13:44

su aslında hani acaip klişe falan ama belkide belli mi olur guide yok ya takılır kalırız bi yerlerde de walk falan yazmak gerekir o da bize ekşın olur :-D
Reply
Meraklı
4 Şubat 2014 13:20

Valla ben oynadım bitti, idare eder hani :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template