Tales from the Dragon Mountain 2 The Lair


Dark shadows are rising once again! Spirits are restless! For he has awaken!It has been years since brave Mina Lockheart defeated Lord Strix. But dark shadows are rising once again! Spirits are restless! For he has awaken!Evil Lord Strix is breeding a new army to enslave all creatures from the Dragon Mountains!It is once again up to Mina and her best friend spirit Malik to travel to distant parts of the world and find clues how to open the passage to a hidden wasteland - Lord Strix's lair. Meet different characters along your journey, help them and have them help you. Search and discover new places, but hurry! Lord Strix gets stronger by the minute!613.44 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 616 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Tales From The Dragon Mountain The Strix
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

4 Şubat 2014 22:01

öğlen baktığımda daha yeni oyun yoktu valla tebrikler sisciğim oyun yükleme hızına oyun oynama hızımızla yetişemiyoruz :-)

4 Şubat 2014 23:39

oyun hakkında iyi mi desem kötü mü desem bilemedim oyunsuzlukta oynanıyo işte inv. sabit açılıp kapanmıyo grafikler idare eder hint var ama ben anlamadım bir şey guide yok
br yerde takıldım onayan olursa yardım pilis

5 Şubat 2014 11:07

Oyunda bug var sanırım, değirmenin orada eksik bir tahtayla kalakalıyoruz :(

5 Şubat 2014 11:43

ben de orada kaldım meraklı bir tahtayı bulamadım bir türlü bir tahtam eksik :))

5 Şubat 2014 12:06

oyunu dünden beri indiremedim ne oluyorsa bu net bağlantısına anlamadım gitti :(
eğer bug varsa bari indirmediğimde hayırlımı olmuş ne bekleyeyim bakalım sis ne yorum yapacak

5 Şubat 2014 15:23

tahtaların yerleri
1-kabakevi önünde
2-merdiveni aşağı sarkıttığınız yerde
3-değirmenin önünde
4-vazoların arkasındaki kapıya bitişik evde

sorun bug değil ekran çözünürlük ayarınızla ilgili.eğer 1920x1080 çözünürlükle oynuyorsanız inventory kısmı altında kalıyor tahta.ekran grafik ayarlarınızdan çözünürlüğü 1680x1050 yaparsanız tahtayı görebiliyorsunuz.

5 Şubat 2014 19:16

İşte budur ! patron geliiir,noktayı koyar :))) Biz game faster larda ööle takta ararız.btw,ben oynamayacam sanırsam bu oyunu !

5 Şubat 2014 23:01

teşekkürler sis
dediğini yaptım oldu bitirdim oyunu

6 Şubat 2014 08:49

Sağol valla sis, sayende oyunu oynayabildik,takıntı yapmıştım yeminle :P

6 Şubat 2014 12:07

ben dimiştim ama dimi sis in yorumunu beklemek lazım diye ahanda budur sevgili patronumuz sayesinde "eksik tahtası " olan kalmadı aramızda :-)

8 Şubat 2014 00:03

please in english.. where are those 4 boards to fix the mill....i'm losing my mind. i have searched everywhere and even used hint. it does nothing

8 Şubat 2014 01:33

@ackid38
this issue is not a bug in the game.its because of your screenresolution settings.
change Your screen resolution

if screen resolution 1920x1080

You don't see the plank its under your inventory bar

chane screen resolution to 1680x1050

You can see the plank

8 Şubat 2014 01:35

and exact places of planks:

1 plank front pumkinhouse
1 plank where You put the ladder down
1 plank in front of windmill
1 plank in the house next to door behind vases

3 Ekim 2014 10:41

ne salak bi oyundu ya ama genede oynadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template