Awakening Kingdoms


You are chosen by Queen Sophia to restore her kingdom back to its former glory through fun mini-games and beautiful hidden object scenes. 749.07 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 938 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

24 Şubat 2014 13:58

çok sevimli bir seridir bu inşallah öncekiler gibi olur bu da :-)
teşekkürler sis

24 Şubat 2014 14:00

ama galiba bu biraz farklı bir şey ya ilk sadece başlığına baktımda insinde bakalım ona göre yorum yazarım

24 Şubat 2014 15:37

sanırım facebook oyunlarından bu :( enerji gerekiyor bir işlem yapıyorsun süresi bitinceye kadar bekliyosun sol tarafta talimatlar var ona göre ilerliyorsun oyun güzel ama beklemesi kötü şimdi bir evin seviyesini yükseltiyorum 24 saat sonra hazır dedi :((

25 Şubat 2014 22:40

evet ya aralarda bekleme faslı çok sarmadı beni sildim :(

26 Şubat 2014 04:12

istek üzerine eklenmiş bir oyundu bu.sitede de yokmuş,isabet oldu.ben sadece dosyayı kontrol ettim açıkçası,oynamadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template