Secret Bunker USSR


Your fiancée Emily has been kidnapped by a mysterious scientist! Unravel the mystery of the enemy's lair—Secret Bunker USSR— and rescue Emily before she is subjected to dangerous experiments! Untangle a web of mysteries kept in the abandoned military bunker, where encrypted documents, secret doors and hidden mechanisms are just a handful of the deadly traps you will face. With more than fifty stunning locations and a myriad of challenging puzzles, Secret Bunker of the USSR presents an unforgettable gaming experience!743.8 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 256 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 763 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

22 Ocak 2014 21:51

teşekkürler sisciğim
hadi bakalım oyun şöyle değişik bir şey olda şaşırt beni :-)

23 Ocak 2014 11:57

Inventory kilidi falan yok ama şahsen çok keyifle oynadım ve bitirdim... Şiddetle tavsiye ediyorum. Oynayınız, oynatınız :)

23 Ocak 2014 15:41

( ilerisi için kendime not : C - 10 / 5 )

23 Ocak 2014 17:18

Ben de Serdar beye katılıyorum, güzel oyun, en azından değişik, her zamanki bilindik şeylerden değil, oynayın pişman olmazsınız diyorum :)

12 Şubat 2014 18:52

kaldım la docks ,floaded boat gatehouse 3geninde kala kaldım elimde çakmak,çekiç, o chisel dediği meretten ve bir de matkabın bir türü var.
diğerlerini yerleştirdim bunlarla napıcam ben :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template