Order of the Light: The Deathly Artisan Collector's Edition


Rural Smalltown used to be peaceful, until a burst of paranormal activity turned everything upside-down. People are fleeing for their lives as paintings come to life and poltergeists destroy their property. As the newest initiate of the Order of the Light, it's your job to investigate the reason behind this chaos. You'll have to explore every inch of the town if you want to find the truth. The Order has outfitted you with their latest gadgets, including a ghost-catching device, but will that be enough to stop whoever is behind this? Find out in Order of the Light: The Deathly Artisan! 558.87 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 580 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

18 Ocak 2014 19:44

güzel grafik,bir dolu ödüllü obje bulma ve karşılığında para kazanılıyor,mekan bolluğu,hayalet yakalama falan ve de filan...zevkle oynanacak bu oyun :)

A / 10- 8

18 Ocak 2014 20:56

aman yarabim su a gurubuna sokmuş ve de 10 üzerinden 8 vermiş abi bu oyun kaçmaz hemen indirilip oynanır :-D teşekkürler canım
duydun mu toshibacım neymiş şimdi güzel güzel oyunu bana problem çıkarmadan indiriyorsun yoksa ben seni camdan alt komşuya indiriyorum

19 Ocak 2014 00:53

şebnemcim bu sıra o kadar kötü oyunlar oldu ki bu oyun haketti bence o puanı..bu arada hırs yaptım yeni profille tekrar başladım hatasız hos oynayacam diye :))evet deliyim ben

20 Ocak 2014 08:50

Eveett hakket bu oyun güzel, grafik de atraksiyonlar da keyifli, oynayın derim ben de :)

1 Şubat 2014 21:14

Oyunu çok beğendim.Tam benim tarzım geçtiği dönem,çevre,eşyalar ve müzik..Yalnız bir sıkıntım var bonusun sanırım son sahnesindeyim.El arabasındaki taşı aldım.Karavan gibi küçük bir yerin kapısını açtım.Ordan sinek ilacı aldım.Onunla şimdi ne yapacağımı bilmiyorum.Hint e tıkladığımda halen elarabasındaki taşı al diyor sanırsam.Nasıl çözülür?

2 Şubat 2014 18:57

Pınar galiba oyunda bug var.bakınıyorum,update gelince dosya yenilenir.

2 Şubat 2014 19:16

Yok yok Sis,çözüldü meğer o karavanın içinde gazetenin altında bir adet "wrench" var imiş.onunla tutsağın ayağındaki zincirli topu açtım.sonra kötü adam dellendi böcek ilacı sıktım sorun çözüldü :) Çok teşekkürler

17 Eylül 2014 08:18

evet güzel oyundu teşekkürler.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template