Myths of the World 3 : Spirit Wolf Collector’s Edition


The wolf spirit still haunts… will you heed its call?You’re an expert in Native American symbolism who’s been called to investigate some glowing glyphs. Your amulet, which has been in your family for generations, begins to glow as soon as you arrive, as if it’s part of this place.As you begin to investigate, you encounter strange ghosts from the past. Find out what caused their rift all those generations ago and how you’re connected to this place and its spirit. 1.39 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1440 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Myths of the World: Chinese Healer Collector's Edition
Myths of the World 2 : Stolen Spring Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

23 Ocak 2014 22:04

önceki 2 side gayet alışılmış hoslardan olan kolay oyneybil oyunlardan teşekkürler sisciğim

26 Ocak 2014 13:48

bana gaz veren oyunlardan biri....böyle olunca seviyorum,grafikte öyle dev gibi objeli türden değil.ayrıca dürbün ekşını falan var..şimdi sorunum şu ki ben her archievementi alma delisi olduğumdan şunu soruyorum: ödüllerden biride hop ekranlarında golden paw bul diyor eeeee yok öle bişi yaa :( ( tabi siz pıt pıt oynuyorsunuz ne golden i ne bronzu diyeceksiniz valla benim gibi delice oynayan varsa ve o golden pawları buluyorsa tez haber vere! )
B- 10 / 10 A - 10/ 7

26 Ocak 2014 15:58

@sugolden paw için oyunun sonunda hopları belli bir sürenin altında bitirmeniz gerekiyor...

26 Ocak 2014 17:15

Elifffff çok teşekkür ederim beni bir tek sen anladın :))

26 Ocak 2014 18:00

@su aynı takıntıyla oynuyo olmamdan sanırım :)

27 Ocak 2014 11:43

Ben de o derece dikkatle bakmama rağmen o pawları bulamamıştım :(

27 Ocak 2014 21:54

iyiymiş ben siz söyleyene kadar pawlardan bi haberim :-D

30 Eylül 2014 23:45

paw mı oda ne hiç görmedim. ayrıca o abuk sabuk bulunan şeylere gıcık oluyorum. güzel oyun mu desem tuhaf oyun mu desem karar veremedim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template