Demon Hunter Chronicles from Beyond The Untold Story


When professor Ashmor dies under strange circumstances in his mansion, you are the only one who can find the truth on a mysterious island where science and the supernatural collide.Explore the island and the mansion, solve the professor’s murder, and discover the hidden truth about your own heritage. Uncover all the secrets this strange and haunting island holds through more than 6 hours of gameplay filled with beautiful graphics, complex puzzles and a thoroughly fascinating storyline.1.42 GB
 System Requirements
  • Windows Vista, Windows XP, Windows 7, Windows 8
  • 1GHz
  • DirectX 9.0
  • 512MB RAM
  • 1420MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

20 Ocak 2014 21:51

teşekkürler sisciğim
son dönem oyunları biraz yüksek mb li olduğundan benim antika laptop az nazlanıyor indirirken inşallah bunu sorunsuz indirir :(

20 Ocak 2014 21:54

sucazım şiddetle yanılmıyorsam bu oyunu sende çok seveceksin gibi bir his geldi bana :-D
(benim laptopta inene kadar zati sen genel bilgi yorumu yaparsın :-B )

21 Ocak 2014 13:47

şeplemciim iniyorr.... bakacağız artık,güzel olsun.amin.

21 Ocak 2014 14:32

ay sucum valla ben baktım az önce indi şole 10 dak falan baktım genel olarak bildik hos larda olan her şey var gizli obje bulmaca da var canım (ilk gizli yaprakları topluyon) zıp zıp harita var ama jornalin içinde hos sahneleri baştakiler sakindi hani oynanırmı oynanır bana sevimli geldi inşallah sende seversin yaaa :-)

23 Ocak 2014 15:39

Bu oyun nedense bende masa üstüne kurulmayı kabul etmedi,2 kere sil baştan yaptım ama cıık...biraz oynadım fena değiidi oyalıyor ama her seferinde oyunu baştan kurup oynamak beni sıktı.

15 Ekim 2014 03:24

çok sıkıldım siliyorum. hoslardan fenalık geldi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template