Dangerous Games: Prisoners of Destiny Collector's Edition


Escape from a beautiful and deadly world in Dangerous Games: Prisoners of Destiny! You left the big city to start a new life in Brownville, Louisiana, where your friends Ben and Louise have lined up a job for you. Your new boss, Simon, seems like a friendly enough guy –he even suggests the four of you play a nice game of cards when you arrive. But it turns out that this is no ordinary game… The second you set a card down on the table, you find yourself in a strange world. As you explore your surroundings, it starts to sink in – you and your friends have become living pieces in someone's deadly game. Can you survive to the end? Find out in this gorgeous Hidden Object Adventure game!1.44 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 1515 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

6 Ocak 2014 20:01

Hocam paylaşımın için teşekkürler.
Hemen kurdum ve oynadım.Bonusa geldiğimde obje aramada sorunla karşılaştım.
Magnet bulmamı istiyor bulamadım.çünkü almamı istediği magnet ekranın dışında.
Ekranı full scren dan kurtardım yine de dışarıda mausun ulaşamadığı en sağda.
Monitör ayarlarımdan resmi en sola kaydırdım yine görünmüyor.
Uzun lafın kısası buglı olabilir mi?
Oyunun bonusunu bitiren ya da böyle bir sorunla karşılaşan bi arkadaş var mı ?

6 Ocak 2014 22:23

@şükrü topani oyunla ilgili hiç bir forumda bug raporu yazılmadı.bazen oyun motoru takılabiliyor.sanki aç kapa yaparsanız veya oyunu silip prefetch dosyalarını temizlemden yeniden kurup aynı yerden başlarsanız sorun çözlülebilir gibi geliyor bana.yok yine çözlümezse grafik kartı kaynaklı sorun olabilir.

7 Ocak 2014 18:50

neşeli bir grafik, ( ne demekse artık )kilitli inv.,kartlarla yapılan ekşınlar etc...etc..

B 10/ 8

8 Ocak 2014 03:12

güzel oyundu emeğinize sağlık

9 Ocak 2014 13:16

teşekkürler sisciğim azcık geriden geliyorum daha eski oyunları bitirme çabasındayım ama eli kullağında yetişeceğim yeni oyun yorumlarına :)

18 Ağustos 2014 11:04

oyun açılıyor baştaki hikaye bitince daha start ekranı gelmeden kapanıyor. offf ya.

18 Ağustos 2014 20:08

üfff ya bu sefer 2 ayrı part olarak indirdim gene oyn açıldı. skip kısmından sonra pat diyye kapanıyor. sis ya kurarken hata yapıyo olamam neden böle oldu anlamadım.

19 Ağustos 2014 23:23

Bozom oyun açıldığına göre sorun pc kaynaklı.ne biliim ekran kartı olabilir,visual C olabilir-işlemci hızı yetmiyor olabilir.bi bak teknik destek linkine güncelle gerekenleri.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template