Alice 2 : Behind the Mirror


Explore a new world as you meet your favorite characters, and hunt for clues to free Alice and decide the fate of Wonderland! An abandoned house holds the key to the secrets of Wonderland! Hidden Objects and tantalizing puzzles abound as you journey beyond imagination. Meet the Mad Hatter, Cheshire Cat and many others as you try to save the day in Alice – Behind the Mirror.541.93 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 601 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

16 Ocak 2014 11:18

dün gece baktım oyun yoktu şimdi bir açtım sağolsun sisciğim gene donatmış bizi oyunlarla hemen indirip bakcam görüntüsü de pek sevimli duruyor bayılıyorum ben böyle masalsı oyunlara ellerine sağlık sisciğim

16 Ocak 2014 11:29

şu an oyun iniyor bakalım inşallah sevgili su nunda beğeni kriterlerine uyan bir oyun olurda şöyle hep birlikte yine oynayıveririz :-)

16 Ocak 2014 13:34

En fazla ne kadar beğenilmezse o kadar beğenmedim :) Car car konuşuyorlar, heyecan yok vs...

16 Ocak 2014 14:34

ya ben açabilsem oyunu yorum yapacağım ama normal indirdim ve yükledim fakat açmak istediğimde ise bana
application error diye küçük bir ekran geliyor üzerinde ise
The procedure coldt not be located in the DLLD3DX9_39.DLL. yazıyor
şimdi what is this means please :((

16 Ocak 2014 18:47

Aman şekerim açma daha iyi, boşver, ızdırap gibi bir oyun. 5 dk zor katlandım, ayyyy afakanlar geliyordu , nasıl kaçtığımı bilemedim, relakss meraklı relaksss....

16 Ocak 2014 21:55

teşekkürler canım eh o zaman bende oyunu açmadan hemen çöp kutuma iade ediyorum seni bile bunlatığına göre ki sen genel anlamda oyunlara karşı iyimsersindir beni delirtirdi kesin :-D

17 Ocak 2014 16:27

eeee..bi sorun bakalım bu Su kişisi neden son zamanlarda ki oyunlara yorum dahi yazmıyor diye ayollar :)) follow me :p

17 Ocak 2014 21:29

yok sormacam bacım zira son yorumunda gayet net ve anlaşılır şekilde artıkın yorum yapmayacağın tarafınca belirlenmişti :))) ama eğer ki sorarsan yorumların özleniyormu diye cevabım kesinlikle özlüyoruz yorumlarını oacaktır bilginize efem :-B

18 Ocak 2014 09:19

ayy evet yaaa en çok su ve kukisin analı kızlı yorumlarını özledim beeennn :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template