Redemption Cemetery 5 : Bitter Frost Collector's Edition


Your house is warm and ready for Christmas Eve when an unexpected visitor magically appears at your window. Your ancestor, the Owl Spirit, begs your help. You must stop the jealous and vindictive Wenonah, the Spirit of Cold, from destroying your ancestors. If she succeeds in her terrible plan, she’ll make sure you’ll never be born! A photo album is the key to stopping her, but can a mere mortal handle this ghostly task? Travel through time to save your grandparents from her bitter, icy grasp! 857.49 MB
 System Requirements:
♦ OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
♦ CPU: 1.6 GHz
♦ Memory: 1024 MB
♦ DirectX®: 9.0
♦ Hard Drive: 892MB HD space.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Redemption Cemetery: Curse of the Raven Collector's Edition 
Redemption Cemetery: Children's Plight Collector's Edition
Redemption Cemetery Grave Testimony Collectors Edition 
Redemption Cemetery 4 : Salvation of the Lost Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

21 Aralık 2013 19:00

şimdi bu oyun, oyunsuz kalırsam oynamak üzere bi kenarda dursun.oyuna gelince eskiden ayılıp bayıldığımız türdeki klasik hoglardan güzel grafik,kilitli inv.,falan filan...oyun yapanlara bir kez daha sesleniyorum: şu oyun motorunuzu değişip artık arabaya uçağa falan geçseniz diyorum.kaç liraysa verelim :))
B-10/7

21 Aralık 2013 22:21

ay ben bu seriyi seviyordum ya ama şimdi sen öyle yazınca birden kendimle çelişkiye düştüm su acaba yıllardır sömürülüyormuydu saf ve temiz oyun duygularım??? aslında hiçte süper olmayan oyunlara mı prim veriyordum bu arada ben kimim ve neredeyim...ay devrelerim karıştı gibi sanki birden :-p

22 Aralık 2013 13:53

Şebnemcim oyun kötü demiyorum,grafik falan filan her şey güzel ama hep aynı hep aynı bea! belki de yıllardır hep aynı şeyleri oynamanın verdiği bir bıkkınlık.isteseler oyuna nasılda ekşınlar koyabiliyorlar. bunu gördüğüm için diyorum o oyun kalıplarını artık değişin diye..mesela,örneğin faraza bakınız Nevertales ! muhteşem bir oyundu.demek ki olabiliyor..bunlar aynı oyun kalıbına değişik grafikler koyup yapıyorlar ve zamanla sıkıyor :)

22 Aralık 2013 22:07

şaka bir yana aslında sonuna kadar arkandayım arkadaşım, inan bende hep bir heves başladığım oyunlarda (ki bu bahsettiğim süper graffik, aranan her şey var tarzı oyunlar) biraz oyun ilerlemeye başladığında bir bakıyorum otomatiğe bağlanmışım ve aman hemen bitsinde yeni bir oyuna geçeyim moduna girmişim sanırım bu da işte senin bu değindiğin hep aynı oyun kalıpları olayından dolayı
inşallah bu oyun yapıcılar sesimizi duyarda değşitirirler oyun tarzlarını :)

29 Aralık 2013 08:29

Bu da güzeldi bence :) Siz suya bakmayın arkidişler, onun oyun derecelendirme levelları epey bi üst düzeye ulaştı :P

29 Aralık 2013 16:16

ivit benim notlara bakmayın sıfırcı hoca oldum ben valla bundan soona zor beğenirim zorr :)) follow meraklı ;)

18 Ağustos 2014 02:31

çocuk oyun gibiydi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template