Mexicana : Deadly Holiday


Dia de Muertos, or the Day of the Dead, provides a stunning backdrop for a thrilling supernatural adventure in Mexicana: Deadly Holiday! Guide a young woman as she sets off on a desperate search for her fiance amidst the annual celebration in Mexico. Moments after a spectral figure kidnaps her beloved during a card reading, she begins her journey to the afterworld, where demons will plot her demise and ancients gods will lend her a helping hand. As you travel through a stunning fiery wasteland on your way to a realm of peace and tranquility, you’ll search for cleverly hidden objects, solve skillfully designed puzzles, and crack dozens of devious mini-games. Along the way, you’ll slowly unfold the astonishing truth of who the young woman really is.Set in a captivating world, and featuring visuals and music inspired by the Land of Enchantment, Mexicana: Deadly Holidays is packed with thrills unlike any you have experienced!0.99 GB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.24 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

21 Aralık 2013 18:37

offf offff aynı şeyleri yazmaktan bıktım usandımm :)) guidesiz,inv. kilitsiz bir oyun ama grafiğine lafım yok !
B-10/ 5 yada C- 10/ 9 :D

25 Aralık 2013 21:28

Çizgi film tadında bir oyun, oyneybıl, oynuyorum, iyi gidiyor :)

5 Mayıs 2014 18:02

bu oyunu bitirebilen var mı acaba elimde poster ve 2 adet oyuncak bebekle kaldım dolanıp duruyorum bişi bulamadım bi el atıverin bana yav

9 Mayıs 2014 10:19

@su sevgili su bu oyunu oynamışsın ben bir parça geriden geliyorum.çalışıyorum.bu oyunda elimde 1 meksikalı posteri ve 2 bebek ile kaldım gitarlı bölümdeyim ancak ne yapmam gerek bilemiyorum ve ilerleyemiyorum.yardımcı olabilir misin acaba?

9 Mayıs 2014 15:29

aydolu;21 aralıkta oynadığım bir oyunun bırak detayını tümünü bile hatırlamıyorum birde düşük not veridiğime göre kesin oynamamışımdır üzgünüm...

12 Mayıs 2014 10:01

hiçbir yerde walk bulamadığım için bu oyunu sileceğim.posteri sihirbaza ver diyor eğer elleri kancalı olan yarı robot sihirbaz ise verdim ondan sonra da oyun kilitlendi sanıyorum sileceğim

13 Mayıs 2014 08:33

Valla aydolu bende de benzer bişiler olduydu, ben azmettim yeni profille tekrar başladım oynadım ve bitirdim, yani üşenmezsen dene diyecem :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template