Hidden Expedition 6 : Smithsonian Hope Diamond Collector's Edition


You’re on a train in the middle of nowhere, and a band of dangerous thieves demand you tell them where to find the Hope Diamond’s shards. As the newest Hidden Expedition recruit, you’ve got to find the shards before they do…In this exciting continuation of the Hidden Expedition series, your journey takes you from the Smithsonian Institution’s iconic castle to the remotest jungle as you track down the missing shards and learn the Hope Diamond’s secrets.999.33 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1002 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER-INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Hidden Expedition: Amazon
Hidden Expedition 2 - Everest 
Hidden Expedition Devil's Triangle
Hidden Expedition 5 The Uncharted Islands Collectors Edition
Hidden Expedition - Titanic
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

20 Aralık 2013 21:54

ben bunun önceki serilerini hiç oynamadım ama güzele benziyor faket sanırım bunu daha sonra indirip oynuycam zaten su kısa sürede bir not verir bende ona göre indiririm artık :p

21 Aralık 2013 11:57

yani nihayet daha oynanabilir bir oyun çıktı şükür karşımıza,bir de son oyunlarda artık inv.kiliti koymuyolardı sinir oluyordum bunda var şükür..oyun içinde ayrı ayrı gizli şeyleri bulma olunca daha çok seviyorum.her hos ekranındaki kıpraşan objeleride bulmayı unutmayın diyor iyi oyunlar diliyorum.
B- 10/ 8

21 Aralık 2013 22:16

tişikürler sayın oyunlaranotveren arkadaşım :-B
sayende oyuna bir seöpati duydum ve hemen indirmeye başlamak istiyorum
ay aman az kaldı unutuyordum bize bu oyunları sunan sevgili patlonumuz sis ellerine sağlık canım

22 Aralık 2013 13:59

Bu oyunu tam 4 kere baştan başlayarak oynadım,henüz bitmedi ama tekrar tekrar başlama sebebim sadece benden kaynaklanan bir takıntı ! illa tüm -archievement- leri kazanma takıntısı :)) ilk onlara bakarım neler var yapılacak die. bu oyunda da her hog ekranında kıpraşan objeleri ve gold crown ları bul diyor kupa almak için.birde tık hatası yapmazsan kupa veriyor,işte bu yüzden kaç kere sıfırdan başladım la... manyakım evet !ve bu arada gold crown die bişey yok hog larda,gözüm pörtledi bulacak diye valla billa..bide siz bakın bakem varmı yokmu ? neyse 1 kupam eksik olacak ama olsun
imza:takıntılısu

22 Aralık 2013 14:01

ha kupalardan biride souvenir room daki tüm souvenir leri toplama durumu ki henüz öyle bir odaya gelmedim.lütfen geleyim.amin.

12 Ağustos 2014 02:19

oh be bitti

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template