Alex Hunter : Lord of the Mind Platinum Edition


Alex Hunter thought the case of the missing professor would be an easy paycheck. But his investigation has proven to be anything but simple. What began as a routine open-and-shut affair quickly turned into a race to save a city from a madman who has invented a machine with which he can control the mind of every citizen. As you locate hidden objects, solve puzzles, and open new locations, you'll untie the ingeniously knotted thread designed to keep you from accomplishing your goal: stopping the insanity before it spreads to every person within the lunatic's reach! Set in a beautifully rendered and atmospheric game world, with hours of captivating game time and a storyline inspired by classic detective novels, Alex Hunter: Lord of the Mind will thrill casual game fans looking for their next great adventure! 1.13 GB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 2 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1.13 GB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

7 Aralık 2013 18:30

guidesi olmayan meşhur kum saatli oyunlardan biri daha ! sanırım bunu oynamayacağım ben. ( C - 10 / 5 )

9 Aralık 2013 09:23

Valla 5 değil, ben 8 veriyorum anacım. Oyna oyna bitmeyen neverending bi oyun, ekşını da iyi yani tam benlik :D Boşa platinum edition değilmiş yani :)

10 Aralık 2013 14:57

ha şööle ayol ! antitezlerle gelin bana :)) ben notumu verir çekilirim arkadaş banane ! o benim kendi şahsen bizzat bana ait kendimin my etc etc fikrim. ohhh hayat bana güzel !!!( hee biraz deliyim yine bugün )heytt dağıtırım valla !

10 Aralık 2013 14:59

ve bu arada notuma dikkat meraklıcım, 5 vermişim ama birde acımadan C kategorisinde ! ohhh çok iyi etmişim :p

1 Ocak 2014 01:46

sus sus nereye kadar
şaahane oyuna kendi kategorimde yarım puanı kırdııma pişman oldum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template