Agency of Anomalies 4 : Mind Invasion Collector’s Edition


All they wanted was a cure, but what they got was terror! Return once again as a detective for the Agency of Anomalies. This time you're called to a health spa in the Alps, where an evil professor has something terrible in mind for his unwitting patients.771.21 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 1280 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 798 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
The Agency of Anomalies: Mystic Hospital Collector's Edition
Agency of Anomalies 2: Cinderstone Orphanage Collectors Edition
The Agency of Anomalies The Last Performance Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

7 Aralık 2013 17:11

işte bildiğimiz oyunlardan valla ne yazacağımı bilemedim.keyifle oynanacağı muhakkak !
( B - 10 / 7 )

7 Aralık 2013 17:39

bu arada,puzzler ve hos lar keyifliymiş belirteyim :)

9 Aralık 2013 09:21

Güzel güzel, oynayın :)

9 Aralık 2013 16:20

Merhaba,

Uzun bir süredir yoktum. Umarım herkes iyidir. Oyunu gayet keyifle oynarken, şu mağaramsı çukurumsu yerdeki varilin üstünde oynanan zarlı oyunda takıldım kaldım. Her şekilde piyonu 33'e getiriyorum ancak bir türlü olmuyor. Oyunu skip edeyim diyorum. O zaman da olmuyor. Lütfen birileri yardımcı olsun.

Serdar

9 Aralık 2013 16:22

Bunu yazdıktan hemen sonra oyunu kapatıp yeniden açtım ve dallama oyun bu sefer çözüldü. Bildireyim dedim :-)

9 Aralık 2013 17:40

Serdar bey bu yorum yazmanın büyüsü :))) Tekrar hoş geldiniz.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template