The Far Kingdoms


Upon returning home from a long journey, Princess Arianna can hardly recognize her own kingdom. The Dark Witch Morgana has enslaved everyone with an evil spell, and it's up to Princess Arianna to save the people! Use the Royal Amulet and create magic spells to aid you on the your quest as you travel to faraway Kingdoms and meet new friends. Help Princess Arianna save her kingdom and defeat the Dark Witch before it's too late! 158.33 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 256 MB
  • DirectX: 7.1
  • Hard Drive: 160 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

21 Kasım 2013 17:11

match 3 oyunu hidden le karıştırınca ben çok seviyorum,oynamaya başladım da daha oyunun başında bi mum yapılacak orda kaldım.acep bugmu diyorum? mumu soldaki kaba koydum,fitil inv.de ama konmuyor kaba ve hint devamlı kabı gösteriyor.beklemedeyim orayı geçen anlatsın lütfen.

21 Kasım 2013 17:27

Ben direk siliyorum oyunu, bence bug mug bişeyler var su, çok kötü bir grafik,takılıp da duruyor, ayy hiç uğraşamam valla :(

21 Kasım 2013 17:40

oyunda ses ayarı yapılmıyor,birde meraklının dediine göre takılıp dururmuş bende sileyim bari

5 Mart 2014 17:27

kabı kapatıp fitili üzerine takıyorsun amuleti de tıklayıp wax ı koyduğun kaba tıklıyorsun o ateş olup eritiyor wax ı sonra kabın içine döküyorsun eriyik maddeyi kabı açınca mum oluyor onu da yandaki mumluğa takıp tekrar amulete tıklayıp mumu tıklıyorsun mum yanınca alabiliyorsun

5 Mart 2014 17:28

ben de ağaçlıklı yolda asılı lambalar var orada takıldım bilen varsa lütfen paylaşsın

5 Mart 2014 17:34

ho ho buldum inv.makası alıp kamelyada bir torba var onu kesince hidden tetikleniyor oradan renkli borular alınıp havuza takılınca son kristal alınıyor ve elf kraliçesinin oradaki fanusa yerleştiriliyor

6 Temmuz 2014 05:28

ammada zor oyunmuş bazı yerlerde çok zorlandım.aslında o yerlerde beni şaşırtan hint oldu. çoğunlukla yanlış yeri gösteriyor. siz hinte aldırmadan diğer alanlara muhakak bakın.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template