Myths of the World 2 : Stolen Spring Collectors Edition


The rich folklore continues with this exciting tale set in an old Slavic land. As Child of Spring, can you save the world from eternal winter?A cruel and cold Goddess of Winter has hijacked springtime, and her victim has called on you for help. You'll be surprised by what you, a lowly peasant, can do in the face of evil – and what cute little furry friends you’ll meet along the way in Myths of the World: Stolen Spring.1.34 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.6 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1385 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Myths of the World: Chinese Healer Collector's Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

8 Kasım 2013 20:38

biraz oynadım ve şu keşiflerde bulundum ; bir kere grafik iyimi yoksa dandikmi karar veremedim.arada güzel ekşınlar var puzzler ben zor seçeneği seçsemde kolay geldi bana ama sık sık guideye baktıımıda itiraf edebilirim çünkim mi ne çok sıcak noktalar var farkedilmiyor.birde diğer hog larda olan, bir objeyi buldun haydi yallah tee ilk ekrana durumu yok.oyun hanım hanımcık 3 ekran içinde oynanıp bitiyor ve yeni mekana geçiyor.hayde bakalım kızlı erkekli oynayalım ....

9 Kasım 2013 12:52

ahahhaha valla ne desen haklısın sucazım, aynen katılıyorum, bu arada ben kızlı erkekli oynamam arkadaş, muhafazakarım alla allaaa :P

24 Ocak 2014 13:52

ya bunun depositfiles dosyası silinmiş :( diğerleride bende çok sorunlu iniyor 6 saat falan diyor sisciğim eğer imkan varsa bir ara müsait olduğunda dfilesi yenilersen çok sevinirim teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template