Cursery: The Crooked Man and the Crooked Cat Collector's Edition


For more than a century, girls of a certain age have been mysteriously vanishing, never to be seen again. Some say they were taken by the Crooked Man, who always travels with a strange little black cat at his side. Now he’s kidnapped your very own sister! You’ve got to unravel the riddles in the Cursery and find out who’s the mastermind behind this whole evil plot. Save your sister, as well as his other kidnap victims… Defeat the Crooked Man and his servant… Uncover the story behind the Crooked Man’s actions… Reveal the mystery of the cured nursery rhymes, the Cursery… 830,74 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 854 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

11 Kasım 2013 15:47

Grafiğe ne kadar çok emek verilmiş öncelikle bunu belirteyim efendim ve sonra oyuna geçeyim.benim B grubu die nitelendirdiğim oyunlardan ancak alıştığımız obje yerleştirirken ki sıcak noktalar çok belli olmadığından ve bazıları zoom yapılmadan yerleştiğinden oyun zaman x2 zorluyor.sık sık guideye baktım,hint yaptım.puzzler ın bazıları kazık,skip yaptım dolayısıyla en sevdiğim kupa bölümümün çoğu boş kaldı !hele bir ormanda yol bulma bölümü var ki orayı hintsiz ve guideye bakmadan geçebilenin ellerinden öperim ben şahsen bizzat kendim.sonuç: 10 üzerinden 6 veriyorum
imza: zorbeğenenüye

11 Kasım 2013 19:04

yuppi yeni oyunn

13 Kasım 2013 17:39

suuu o yol ayrımında kaldım ben :( kağıtta yazdığı gibi yukarı, sol,sol, yukarı, sağ,sağ , yukarı diye gidiyorum hiç bişi olmuyor :( ühühühühü

13 Kasım 2013 18:39

hehehee...meraklıcım üzülme geçersiiiinn :)))) bak şöle yap;o ekrandan çık sona geri gel ve guidede denilen yönlere git,sanki olduğun yerde kalıyorsun ekran değişmiyor gibine geliyor ama heyhatt değişiyor ve yeni mekana geçiyorsun

13 Kasım 2013 18:40

ay imza atmayı unutmuşum,
imza:içindensinsisinsigülenüye

14 Kasım 2013 12:35

yavv su :D valla defalarca uğraşmıştım ama ne hikmetse senden sonra tekrar denedim ve oldu anacım :D yeminle sende şeytan tüyü var :P imza: içindensinsisinsigülenüyenekurbanüye :PPPP

10 Haziran 2014 13:37

oynadık bitti güzeldi.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template