Nevertales: The Beauty Within Collector's Edition


Just when you were finally done with work for the day, a stranger comes knocking loudly at your door. When you answer there's no one... no one except a helpless baby abandoned on your doorstep. You follow after the stranger, hoping to find some answers but are drawn into a mystery that beckons you into a castle-like mansion. Who does the baby belong to? Why were you chosen? The answers will surprise you in Nevertales: The Beauty Within, a page-turning Hidden Object Puzzle Adventure game! 1,02 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.8 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1075 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

DEĞİŞMELİ LİNKLER--INTERCHANGEABLE LINKS
PART 1
PART 2
OR / VEYA
PART 1
PART 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

25 Ekim 2013 19:13

oh bea ! nihayet oyun gibi bir oyun...çok keyfili, hemen başlayın diyor geçmiş ve gelecek "kurban" bayramınızı kutlamıyorum

25 Ekim 2013 20:41

oyunu indirdim fakat açınca "update your graphics driver and try again" diyor ne yapmam gerekıyor sis yardımcı olur musun ?

26 Ekim 2013 10:29

@Devrim Köroğlu Galiba sizin video card'iniz bu oyun icin yetersiz. Acilen video card update (internet uzerinden arama yapip update edebilirsiniz) etmelisiniz, ama bilgisayariniz HP ise, hic denemeyin, nasil bir video card kullaniyorlarsa, maalesef update edilemiyor...

26 Ekim 2013 18:50

iyiki oyunda guide varmış,yoksa ben çok yerde takılırmışım valla....

27 Ekim 2013 00:02

çoktandır bu kadar güzel oyun oynamamıştım harika.ama garden sears ı bile diyor bileyecek birşey yok dolandım durdum takıldım

27 Ekim 2013 10:37

Valla mıkteşemmm, gülleri ve collectables zımbırtıları toplamayı unutmayın. Bonustan sonra 3 adet daha extra oyun var, onları oynayabilmek için gerekli.Hepsini oynayıp bitirdim, zevkle oynadım, herkese tavsiye ederimm....

27 Ekim 2013 16:23

collectables zımbırtıları ne acep ki?

27 Ekim 2013 22:44

İSİM DEĞİŞTİRİP YENİDEN OYNADIM VE HEPSİNİ BİTİRDİM

28 Ekim 2013 13:29

çoook uzun zamandır böyle keyifli bir oyun oynamamıştım...silmiycem oyunu kalsın bu kıyamam valla :) oyuna gelince;bir dolu ekşını var aslında,yukarda meraklının dedii collectables zımbırtıları oyunun sonunda oynanıyor,zaten yönlendiriyor direkt olarak o bölüme..eğer güllerimiz eksikse yine oyunun sonunda gül puzzle ı yaparken bulamadığımız odalara geçerek gülleri toplayıp puzzleı tamamlayabiliyoruz ve böylece diğer mini oyuna geçebiliyoruz.birde hop sahnelerinde tüm morph ları bulma gibi bir durum var.morphlar çok belli olmuyor bunun için pasa tıktıklamak lazım.eğer o hop daki morph bulunmuşsa zaten ekranın sol altındaki minik top dönmeye başlıyor.oyunda tek anlamadığım, her hop da 3 yıldız yapma meselesi...o ekranlara tekrar döndüm,yıldız mıldız yokdu.sonra o hop u sıfır tık hatasız oynadım bana yıldız verdi..aslında vardır bi özelliği ama tam çözemedim...çok mıkteşem,şukela,arşivlik bir oyundu,patron durdu durdu nihayet süper bi oyun yaptı!

28 Ekim 2013 22:26

hakkaten bu sefer tam kıvamında yapmışım.ben de sevdim :)
otur sis 10 aldın:P

31 Ekim 2013 00:19

Oyunu bitirdim güllerin hepsini topladım ikinci oyun için güllerden puzzle oyununu oynayıp ikinci oyunu da oynadım ancak 3. extra oyun açılmadı.Guide yardımıyla collectables toplamam gerektiğini farkettim.Yine guide yardımıyla collectables'ların yerine baktım mesela arabanın önünde diyor şekli görüyorum ama dokunamıyorum aktif değil.
Yeni kullanıcıyla tekrar oyuna başladım ama hala ( aktif değil ) seçtirtmiyor.Sizde de böyle bir sorun var mı, yoksa ben mi bir hata yapıyorum.
Paylaşımlarınız için tekrar tekrar teşekkürler, harika bir oyun.

31 Ekim 2013 09:21

Bende öyle bişey olmadı şükrü bey, hepsini tamamladım sorunsuz...

31 Ekim 2013 23:03

part halinde indirdim fakat nasıl birleştiriceğimi bilmiyorum yardımcı olurmusunuz

1 Kasım 2013 14:43

@ceyda günayalttaki linkten gereken bilgiyi alabilirsiniz.

http://hiddenobject.blogspot.com/2009/03/oyun-indirme-ve-kurma-klavuzu.html

6 Kasım 2013 17:43

teşekkür ederim yardımınız için oyunu bitirdim bile emeğinize sağlık...

16 Kasım 2013 11:26

uzun zamandır oynadığım en iyi oyun çok teşekkürler :)

15 Ocak 2014 22:09

minik bir bug var bende oradan başa döndüm
fekat ilkönce garden makasını bileyince yürüdü,,(heykelcii oyanı bileylemeden önce)
buoyun için deyer 2013 ün iyisi seçilmiş boşa değil

15 Mayıs 2014 20:43

küzel, küzel oynayın.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template