Delicious 9 : Emily’s Honeymoon Cruise


Follow the newlyweds as Patrick and Emily embark on their celebration cruise. Sailing off into the horizon of wedded bliss, Emily soon discovers she doesn't know how to relax and she certainly isn't used to having others take care of her. To make matters worse, when Patrick tells her he's excited to start a family as soon as possible, Emily's response is tepid - she's not sure she's ready for that just yet. Can they find a way to be happy? 372,19 MB

System Requirements:
OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.2 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 372 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Delicious Games (9 of them)
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

11 Ekim 2013 16:37

İşte budur, emilymizin balayısı :D keyifle oynanıyor efenim :))

13 Ekim 2013 12:45

Ben de bunda takıldım be flörüm, geçemiyorum bi türlü ne halt edecem bilmem :(

18 Ekim 2013 11:27

7- 4. oyunu geçemiyorum nasıl olacak lütfen yardım.....

18 Ekim 2013 16:12

bölüm 7 full walk videoda
http://www.youtube.com/watch?v=4G50GiAms8E

19 Ekim 2013 23:27

videoyu daha önce izledim ama nereye tıklamam gerekiyor

20 Ekim 2013 16:42

7-4 oyunundaki kızın sihirbaz olabilmesi için perde inmiyor ne yapmam gerekir bilen varsa lütfen yardım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template