Flights of Fancy :Two Doves Collectors Edition


Save your kingdom from disaster in Flights of Fancy: Two Doves! You return home from a royal party to discover that your estate has been robbed. Someone has stolen the magic dove that has been in your family for generations. To make matters worse, the king's magic dove has also been stolen, and if the thief learns how to use the power of the two birds, the consequences could be disastrous! With the king missing and the kingdom's citizens falling victim to a strange curse, it's up to you to save the kingdom. Embark on an extraordinary journey in this gorgeous Hidden Object Puzzle Adventure game!0.96 GB
 Game System Requirements:
  • OS: 10.9/10.8/10.7/10.6
  • CPU: 1.6 GHz (INTEL ONLY)
  • RAM: 1024 MB
  • Hard Drive: 938 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

12 Eylül 2013 20:10

*guide var
*zıplamalı harita var
*kilitlenen inventory var
*grafik-müzik iyi

bi perimiz bir elfimiz var.bi de kutumuz.

13 Eylül 2013 00:30

ivit ivit hepsi var :) ben bu sefer tüm kupaları almak istiyorum bu yüzden skip bile yapmıyorum konuşmalarda kendime gıcıım var bu sefer böle oynayacam.

13 Eylül 2013 20:34

Ahan şükür indirebildim, pc sonunda kendine gelmeye başladı :D hadin ben de başlıyom, sağolasın sisim patlonum :D

16 Eylül 2013 00:32

valla bende pc den çekiyorum artık kaldırıp camdan atcam bunu az kaldı yani kafayı yedi sıcaklardan fan yetersiz sürekli kapanıyor tam indirmelerin ortasında :(
altına buz kalıpları koyup anca kullanabiliyorum ya :(
benim pc arıza yapmazsa indirip oynuycam inşallah

16 Eylül 2013 02:03

şebnem toshiba sanırım marka.onların genel sorunu ısınmaları.elektrikli süpürgeyle tüm tozlarını temizle sık sık.olmadı servise ver termal macunları yenilesinler.
hee bi de bi toshiba servisinin söylediği bi lafı aktarayım.ablama demiş ki çakal nasıl arabanızı senede bir bakıma veriyosanız laptopu da vereceksiniz.
tikilerine fot koduklarım...

26 Mart 2014 17:17

oynadım bitti.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template