Sable Maze 2 : Norwich Caves Collector's Edition


Congratulations, Professor Edwards! You've joined the faculty of the oldest and most-respected university in the world. You've barely been teaching for a semester when tragedy strikes during the fall break. Four of your students have gone missing while exploring the dangerous caverns under the campus! Is the legend about the Labyrinth under the campus actually true? What's causing the abnormal physics in the water down there? You don't have much time, because the rain keeps pouring down, flooding the caverns. Dig deep and keep your head above water in Sable Maze: Norwich Caves, an intriguing Hidden-Object Puzzle Adventure game.1.08 GB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 2.5 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 1139 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYAİndirmek için tıklayınız-Click to download
DEĞİŞMELİ PARTLAR--INTERCHANGEABLE LINKS
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Sable Maze Sullivan River Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

29 Ağustos 2013 16:29

allakım bu nasıl güzel bir oyundur,1.sini tam bitirememişim ama bu bitsin onu da yine oynarım.

29 Ağustos 2013 21:04

gerçekten de sana katılıyorum su cuğum bu seri pek güzel ellerine saülık sisciğim yine döktürmüşsün :-B

30 Ağustos 2013 00:58

ya oyun güzel yazmışız sadece ama ben yinede kısaca bilgi vereyim ;
-maalesef guide var oyunda
-haritamız mevcut ve işe yarar cinsten
-hint pek kullanmadım ama sanırım yardımcı oluyordur :-)
-inv. kitlenebilen cinsten
-özellikle HOS sahenelerinde öyle kelime bulcaz diye beklemeyin, verilen kelimelerin nesnelerini belli bir mantığa göre yerleştirip ödülü bileğinizizn hakkıyla kazanıyorsunuz.
-bir kaç şey var - nesne vb- sahne içlerinde onlarıda fark edip toplarsanız yapımcı size aferin diyormuş galiba bilginize.
grafik ve oyun kalite süper eee artık oynayıverin gari

30 Ağustos 2013 01:21

Konuyu uzatmak adına değil, ama bu resim hani elinde tuzluğuyla hıyar arayanların benim tahmin ettiğim insanlar olmasına kanıttır.
Burdan şahıslara sesleniyorum:
emeklisiniz,işiniz gücünüz vs yok anlıyorum.ama gidin kendinize hobi falan bulun.böyle kuyruğunuzla kavga ederek sürmez bu hayat.

BUYRUN BURDAN GÖRÜN

30 Ağustos 2013 12:22

allakım yarabbim ya ben pc özürlüyüm malum bu biliniyor bura nere ya??? nerde atarlanmış bunlar böyle??? biz burada konuları aşıp oyunlara yelken açmışız onlar halen daha orada çalmadan oynuyormuş... ay çok komik ya
Sisciğim canım benim bundan sonra iş listeme yeni bir not daha ekledim haberin olan :pazartesi neden - pazara günde 1 kere patrona yalakalık yapılacaktır :-D
yoksa ne olur? patron ekmeğimizi suyumuzu mu keser? ay valla sağolun ya her kimseniz pek bi güldürdünüz beni :-D

30 Ağustos 2013 16:16

Yalaka dostlarım nabersiniz:P Bugünkü patrona yağ konumuzu belirledik mi acep? sonra maazallah gündem dışı kalmıyım aman diyim...Bu emekli memekli dostlar kimlerse evdeki örgü, dantel işlerinden sıkılıp sitemizin başına çorap örmeye niyetlendiler sanırsam daaa , ben asla haz etmem o işlerden abicim, pılı pırtılarını toplayıp gitsinler bizahmet, tv örtüsü devri kapandı anam hadi naşşşş....

30 Ağustos 2013 19:05

evet hazırsanız patrona yalakalık yapma programını veriyorum:
1- her sabah buradan ona canım cicim sen bir tanesin die yazılacak
2-o ne derse evet haklısın tamam denecek
3- akşamları yatmadan hülooğğ patron die bağıralacak

30 Ağustos 2013 20:43

ay alemsiniz kızlar ya valla koptum yazdıklarınızı okurken :-D
bakın ben aslında şunu da önermek istiyorum nick namelerimizi tiz değiştirelim baş yalaka, otur yalaka, kalk yalaka ,ara yalaka, son yalaka falan filan içinde yalaka olan nick namelerimiz olsun lütfeeennn :-B

30 Ağustos 2013 22:54

imdat arkadaşlar ya oyunu bitiren var mı??
ben bi heyecan kaptırmış gidiyordum kiii square denen meydan da kelebekli kapıyı açtım ve oradan içeriye girdiğimde önce koridoru sonra sol kapıyı inceledim gerekli işlemleri yaptıktan sonra sağ kapıdan sanırım medicine room mu ne girip oradaki camlı dolaba tıkladığımda oyun error verdi :(
yeniden yükleme yaparken de ( partlı olandan indirmiştim) özellikle baktım 2.ci kere yüklediğimde oyunu o kapının adı geçen kısımda da cnr hatası mı ne ona benzer bi yazı geliyor yani ilkinde nasıl yüklendi oyun anlamadım ama 2. kere yükleme de yapamıyorum :(
sis napcam oyunu baştan mı oynamam gerekiyor yoksa yeniden indirip sıfırdan yüklemek mi lazım??

31 Ağustos 2013 10:47

1 saatte indi hemencik oynayıp geri geleceğim

31 Ağustos 2013 15:06

şebnem tekrar indirmen gerekmiyor.oyun kurulmuş oynamışsın demek dosyada sorun yok.aynı dosyadan tekrar kur.mevcut profilin çıkacaktır.oyuna devam et belki sorun çözülmüş olur.yok sorun devam ediyorsa yeni profille baştan başlaman gerekir.
dediğin crm hatası dosyanın bozuk inmiş olması demek.o şekilde zaten oyunu kuramamış olman gerekirdi.

31 Ağustos 2013 16:32

Bi yerde bana da eror verdi kapandı ama anımsamıyom canım nerdeydi, sonra tekrar açtım ve oynayıp bitirdim ben oyunu, gayet güzeldi ama daha olsa oynıycaktım yav. Aa sahi günlük yalakalığımı unutmıyım bu arada, siscim, canım, cicim sen bi denesin, oyunları da güzel etmişin de az daha uzun edersen sana hülooooğ diye bağırıvecem yav...mucukkkss patronların patronuuuu....

31 Ağustos 2013 21:15

teşekkürler siciğim ve meraklı (sana cığım eki yok bu kısım patrona özel :-) )
valla naptıysam olmadı bu hatayla ilkinde oyunu nasıl kurdum anlamışta değilim zati bende bu takıldığı dosya 2. partta başladığı için dfilesten 2. partı yeniden indirip tekrar unrar ettim ve sorun çözüldü şükür şimdi bebeleri yatağı kendimi pc başına attım oyuna kaldığım yerden devam etcem ay hiç bitmese ya acaip güzel bi oyun eee kimin elinden çıkmış siz ona bakın yanee sis yapınca en güzelini yapar

2 Eylül 2013 13:44

Çok mükemmeldi bayıldım kesinlikle tavsiye edilir

8 Eylül 2013 16:44

oh.çok övülmüş 2 saattir hangi oyunu indirsem başta diye düşünüyordum belli ki günün oyunu buymuş hadi bakalım hayırlısı :)

28 Şubat 2014 08:00

oynadık iyide niye bu kadar övgü almış anlamadım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template