Awakening 5 : The Sunhook Spire Collectors Edition


Long ago, a kingdom was cast into darkness. Its king and queen were cursed to a deep sleep. Their daughter, Princess Sophia, ascended the throne and brought hope to the kingdom. In her quest to awaken her parents from their slumber, Sophia learned of a powerful Enchantress who could undo the spell. Alas! On her way to the Enchantress' lair at Sunhook Spire, she was beset by treacherous mercenaries. Can the young Queen escape the mercenaries and get to Sunhook Spire safely? After a thousand years of separation, will Sophia finally meet her parents? Scale the heights of Sunhook Spire, rescue the Enchantress and uncover the tower's mysteries in this epic journey! 537,73 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 800 Mhz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 554 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Awakening The Dreamless Castle
Awakening: Moonfell Wood
Awakening 3 The Goblin Kingdom Collector's Edition
Awakening 4 The Skyward Castle Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

19 Ağustos 2013 00:27

düz mü bu

19 Ağustos 2013 14:08

En sevilen serilerden biridir,güzeldir,zevkle oynanır,yaşasındır.

20 Ağustos 2013 09:44

Eveet gelelim awakening 5'e :D Başlıyorum, çok güzeldi bundan öncekiler, bu da güzeldir tahminim..

20 Ağustos 2013 21:12

selam sitem nasın inşallah ayağımın tozuyla geldim henüz evime (eee 30 gündür dünyadan bi haber yaşıyordum malum) bakaem dedim bu bacılar neler yapmış ya hani yazın fazla oyun olmıyordu pes valla en sıkı takip ettiğimiz seriler dahil bir ton oyun olmuş ben nasıl yetişicem size ya :-S
not : geridekalmışçareizüye :(
bende bundan başlamaya karar verdim artık mehter gibi bi ileri 2 geri takip etcem listeyi :-D

22 Ağustos 2013 01:45

hoş geldin şebnem.kayınvalide yaşıyo di mi :)))) oyunlara kuvvet artık :)

23 Ağustos 2013 13:11

sağol sisciğim valla o yaşıyorda benim canım çıktı bi daha dünya ya gelipte ahçi olmayı seçenin, hiper aktif olanın anasını seveyim :-D
şimdi etrafa sorsam ben 1 aydır tatildeydim ah ah bi de bana sorsalar :-D iyi ki varsınız canlarım bu yorgunlar oyunlarla geçer ancak

23 Ağustos 2013 18:21

Geçmişler olsun şepnemim :) hadi tam gaz oyunlara o zaman...

23 Ağustos 2013 21:10

şaka maka performans kaybetmişim gibi sanki alaala ya oyun boyunca 4 kere guideye baktığımı utanarak söylemek zorundayım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template