Corpatros: The Hidden Village


Frank Winters discovered an archaeological dig in a mysterious village called Corpatros—and immediately afterwards he vanished, never to return home. His daughter Alice, who was just a young girl when her father disappeared, is now a grown woman on the hunt for answers. When Alice receives a mysterious letter on the 20th anniversary of her father's disappearance, she decides to travel to Corpatros to find out the truth. Though Corpatros appears vacant and deserted at the time of her arrival, she soon advances through the village and discovers a whole new world, and her hopes linger on one question: Could her father still be alive in such a strange place?343,09 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.2 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 681 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

4 Temmuz 2013 21:32

Ehem şöle ki tam walk yazılcek bi oyun, hint mint hak getire, güya var da yok gibi, hosta bile eğer tık tık yaparsan hint de dolmuyo, bi halt edemiyorsun. Güya map var ama anlayan beri gelsin. Grafik desem pek iç karartıcı, hoslar göz istiyor daaa ben öle kaldım en başta, herkes bi gelsin bakalım ne edicuz...

4 Temmuz 2013 23:13

kıpraşmaaa bende bakem nasılmış meraklıcıım :)

4 Temmuz 2013 23:33

üleynn bu nasıl bi oyun!!! şimdiye kadar gördüğüm en mıkteşem harita bu oyundadır bu bir,ikinci olaraktan yine ilk kez paslı paslı makasla yaprak kestik,paslı anaktarla kilit açtık ne asit istedi ne pası yok ettik olmaz ama !grafik çok süper,ondan süperide hint yapınca oluyor .hehehe... eferin güzel oyun etmişin patron.direnirken grafiği,haritayı falan sallamışın ama olsun, guide koymamışın bundan dolayı oyun oynanır olmuş.ellerinden öperim.

5 Temmuz 2013 12:59

hiddeni bulamadım nerede olduğunu bilen varmı

5 Temmuz 2013 12:59

daha oyunun başında benim gibi takılanlar için:
inv.de olan bıçak ve uzun çıbık birleşiyormuş.birleşince gidip ağa takılı amcayı kurtarıyoruz.neymiş? objeler birleşiyormuş !!

5 Temmuz 2013 13:00

d.g; " hiddeni bulamadım nerde " derken ? anlayamadım ....

5 Temmuz 2013 13:05

saol nihayet bende orda takılmıştım

5 Temmuz 2013 13:13

inv.de olan sarı zımbırtı ve yeni alınan diğer toz(isimlerini unuttum) onlarda ilk ekranda soldaki mağaradaki yılan resimlerine dökülüyormuş..heytttt sevmedim oyunu ama oynayacağımdır !

5 Temmuz 2013 13:14

hinti bulamadım demek istemiştim

5 Temmuz 2013 13:26

d.g. ; hint ekranda sağda olan yeşil yuvarlak şey ama bulsanda bir faydası yok zaten ! bu oyun hintsiz ve mapsız oynanıyor :)takılınca mutlaka inv.deki objeleri birleştirmeye bak,birde zoom yapılan yerlerin hemen yanında altındada başka obje almalar oluyor,dikkatli gezmek lazım mouse ile...

8 Temmuz 2013 18:26

Binbir zahmetle bitirdim, alışmışız hinte, yol göstericiliklere, epey zor geldi, şükür bitti, sevdin mi derseniz, pek sevmedim ama zorlaması beni kışkırtıp illa ki bitirmeme neden oldu :D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template