Calavera: Day of the Dead Collector's Edition


She said yes! Alan was finally going to marry his sweetheart, Catalina. She only had one small request before the wedding, to ask for her father’s blessing. The young couple travels to the small town in Mexico where her father is from, arriving just in time for the annual Day of the Dead celebration. But when he doesn’t meet them at the train station, that’s only the beginning of their problems. Is it just the heat, or did that book talk to you? And that guy is definitely wearing a skeleton mask, right? Cross the border between life and death in this festive Hidden Object Puzzle Adventure game.715,51 MB
 System Requirements:
* OS: Windows XP/ Vista/ Win 7/8
* CPU: 1.4 GHz
* RAM: 1024 MB
* DirectX: 9.0
* Hard Drive: 855 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayın-Click to download 
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

22 Haziran 2013 12:02

ay ya yeni oyun gelmiş ama ben şimdi indire miyorum maalesef çünkü filefactory açmanın yolunu ne yaptıysam bulamadım depositfiles dışında olanlarda en az 3 saate iniyor bende ;( güzele de benziyor akşama hemen indirip bakmak lazım
teşekkürler sisciğim

22 Haziran 2013 14:54

deposit linki eklendi

22 Haziran 2013 22:15

ay süpersin sis seviyorum ben bu siteyi ya ama özellikle de sevgili patloncumuzu :)

23 Haziran 2013 01:04

valla misafir tam oyun kurulduktan sonra gelince benim yorumda maalesef bu saate kaldı arkadaşlar
-oyunun ilk giriş bölümünden hemen sonra haritamız geliyor
-su bu özellikle sana inv kitleniyor :)
-guide var ama siz yokmuş gibi davranabilirsiniz
-hos lar kasmıyor düz ama güzel
-harry potter filiminde ki canavar kitap gibi bir kitap var ki bana kalırsa oradan esinlenmişler o sizin hintiniz tıkladığınızda şaklabanlık yaparak size yol gözteriyor
-grafik oyun aralarında iyi ama oyun grafiği idare eder azıcık biraz eski tarz gibin falan
-26 tane kuru kafa var her sahnede bir yerlere saklamışlar bulunca ne olacaksınız bilemiyorum ama bence yapımcıyı bozmamamak adına bulun gitsin (zaten iyi saklayamamışlar :) )
-puzzeler zevkli yani şu ana kadar baktıklarım basit ama zevkliydi bide öyle start demeniz lazım puzzel başlarken az garip geldi bana
valla anacığım şu ana kadar gördüklerim bunlar ve bence gayette oyneybil bir oyun bakın bu saate kadar bekledim yorum yazayım diye yani bu demektir ki bu oyun oynanacak pleasss :)

25 Haziran 2013 21:28

Sağolasın patlonum sisim, yorumlar için ellerine sağlık şepnemcim, gayet güzeldi valla,seve seve oynadım :)

23 Aralık 2013 02:18

oynadım bitttiii

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template