Rite of Passage: Child of the Forest Collector's Edition


The town of Willow Ridge has long lived under the everlasting night of the Dark Forest, protected only by the Great Lighthouse, which keeps the nightmarish trees at bay. Your husband Alan has been haunted by dreams of a ghostly woman becoming him, believing she has the answers to saving the town. As he goes to investigate, the lighthouse erupts into fire. Was it sabotaged from inside the town or a darker force? Your search for answers will uncover the history of your town and the Forest Rite that has been tradition for countless generations. Hold onto the light in Rite of Passage: Child of the Forest, a fantastic Hidden-Object Puzzle Adventure game. 923.3 MB
 Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
  • CPU: 1.4 GHz
  • RAM: 1024 MB
  • DirectX: 9.0
  • Hard Drive: 949 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ
Rite of Passage: The Perfect Show Collectors Edition
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

17 Mayıs 2013 20:35

-süper grafik ve 4 farklı oyun seçeneği
-kilitlenen inv. ve inv.de birleşen yada açılan objeler
-çook keyifli ve ekşınlı hoslar
-kendimizi oyun boyunca süper hissettiren bir dolu achievements ( artık altın mı istersiniz gümüş mü bilemem)
-34 adet palamut,bunlar ağaca yerleşiyor ve şimdilik 5 adet çilek
-yine çookk zevkli puzzle'lar
-zıpır harita

çok bi mutluluk içerisinde oynamaktayım.eminim müziğide güzeldir bu oyunun ama alışkanlık işte,çünki bende durum şöyle:1- oyunu kur 2- optionsa gir 3-tüm sesleri kapa 4- radyoyu aç

17 Mayıs 2013 22:51

tişikürler sucum (valla ben daha bi önceki oyunun mutluluğunda yüzüyorum onu bi bitireyim hemen buna geçeceğim) inşallah diğerinde ki keyif bunda da sürer senin yorumu okuyunca şimdiden helecanlandım valla :-B

18 Mayıs 2013 11:03

Gayet keyifle oynadım ben de ama hay bin ekşili köfte ki 33 tane palamut buldum :( Su her bişeyi yazmış, bize söz kalmamış, ama sucazım lütfen şu palamutları tamamla da sonra ne oluyor bizahmet yazıver canım, valla hiç te meraklı değilimdir (!) ama nedense merak ettim, ehehuehuehe...

18 Mayıs 2013 23:29

sinir oldum oyun bende tam ortalarına doğru kitlenip kaldı ya :(
zaten başlangıç sahnesinde de kitlenerek gidiyordu ama oyun içi akışta sorun yoktu fakat tam o çocuk heykeline ağaç sembolünü koymduğum sahnede kitlendi orada sanırım bir puzzel var ki bende dura dura ilerliyor ve skip falan yapmayı imkansız hale getiriyor:(
oyunu silip yeniden yükledim çözüm olmadı şimdi komple silip yeniden indirmeyi deneyeceğim inşallah bu şekilde çözerim sorunu:( çokta severek oynuyordum hay ben bu şansıma:(

19 Mayıs 2013 00:06

-34 adet palamutu tamamlayınca,o ağaç imleçe gelebiliyor ve bu sayede bazı kilit noktalara girebiliyoruz.mesela oyunun en başında palamut simgeli bir kapı vardı.orayı bununla açtık.içerde merdiven yapıyoruz ve belki inanmayacaksınız ama bir hos'da tam 100 adet obje buluyoruz :D bir süre sonra otomatiğe bağlayıp objelere öylesine tıklayınca cursor çok kızdı bana..ve yine bonusa başlamadan çıkan bölümde çeşitli posterleri tamamlayarak falan istenilen tüm görevleri yapmış oluyoruz.durum budur canım...

19 Mayıs 2013 00:22

bitmesini istemediğim nadir oyunlardan biriydi teşekkürler

19 Mayıs 2013 21:29

ya her kes rahat rahat oynuyorken neden bende oyunun görüntülü kısımları takılarak ilerliyor bu yüzden oyun yarısında ki o çocuk heykeli olan puzzelde ki o da görüntülü kitlenip kaldı:(
yeniden indirdim kurdum ama gene aynı oldu bunu nasıl çözerim fikri olan var mı? oyunu çok sevdim ama oynayamıyorum

20 Mayıs 2013 00:55

şebnemcim direkt ekran kartı sorunu bu yazdığın.
teknik destek linkine bak.
1- ekran kartı sürücünü güncelle
2-ekran kartın tümüyle oyun grafikleri için yetersiz kalıyor olabilir
3- görüntülü kısımlar takılıyor demene göre tahminim pc deki RAM ekran kartını desteklemiyor olabilir.
4- olmadı bi format dene derim.

20 Mayıs 2013 08:42

upload sitesinden dosya bulunamadı diyor ve ben bu kahrolası işyerinde sadece oradan indirebiliyorum, imdaaat

20 Mayıs 2013 17:48

lupinin annesi link yenilenmiştir.

21 Mayıs 2013 09:52

teşekkürler sis :))

6 Temmuz 2013 09:23

sebnem bendede aynen öle oldu ekran kartımız yetersiz geliyo anlaşılan. ahhhh ahhhhhh.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template